וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חזרת הפצועים מעודדת, העצבים של ווילבקין לא מדאיגים

24.11.2020 / 7:25

הצהובים קיבלו זריקת עידוד משובם של כספי ודיברתולומאו, למרות שלא בטוח שישותפו נגד מילאנו: "זקוקים לכל השחקנים". שיחת הבהרה תיערך לסנדי כהן אחרי התקרית עם ספרופולוס, בקבוצה בטוחים: הכעס של ווילבקין מראה על אכפתיות, הוא "מחכה להתפוצץ"

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

מכבי תל אביב שמרה על מאזן מושלם בליגת העל אחרי שלושה משחקים כשגברה אמש (שני) ביד אליהו 75:81 על הפועל חיפה. הצהובים שלטו במשחק משלהי הרבע הראשון, ורק ריצה של הפועל חיפה בדקות הסיום גרמה לפער להצטמק.

יאניס ספרופולוס קיבל בחזרה את הקפטן ג'ון דיברתולומאו ואת עומרי כספי אחרי כמעט שנה ללא כדורסל. על השניים חלה מגבלת דקות מאוד משמעותית, אך זה לא מנע מהם להראות חלק מהאיכויות שלהם. כספי סיים עם 10 נקודות ב-11 דקות ואילו דיברתולומאו קלע 8 נקודות ב-15 דקות. מי שעוד סיים משחק מצוין היה עוז בלייזר עם 21 נקודות ב-31 דקות.

"התגעגעתי, היה נהדר לחזור", אמר דיברתולומאו. "אני מחכה לזה כבר הרבה זמן וחושב על זה המון זמן, ברגעים הקשים ממש רציתי לחזור. אני חולם על האוהדים האלה. נהדר להיות עם כולם, ואני שמח להיות פה. אני חושב שאני צריך לעבוד על החזרה שלי למשחק, זה ייקח קצת זמן כי אני צריך להוריד קצת חלודה, אבל בכל מקרה אני אנסה לתרום בכל דרך שאני יכול, התקפית והגנתית. זה תמיד התפקיד שלי, כל הקריירה".

עומרי כספי עם שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
סיבה לאופטימיות. כספי מקבל ברכות אמש/קובי אליהו

עיקרי הדברים

  • ג'ון דיברתולומאו ועומרי כספי חזרו - ונתנו למכבי תל אביב סיבות לאופטימיות
  • בקבוצה יחליטו האם לשתף את השניים במשחק היורוליג נגד מילאנו בחמישי
  • סקוטי ווילבקין רשם משחק חלש ונראה עצבני, אבל במועדון לא חוששים
  • אחרי התקרית עם יאניס ספרופולוס: שיחת הבהרה תיערך לסנדי כהן

הצוות המקצועי של הצהובים יחליט יחד עם הצוות הרפואי האם להלביש את דיברתולומאו וכספי למשחק נגד מילאנו בחמישי. בכל מקרה, גם יובל זוסמן מתקרב לחזרה למגרשים, מה שמעודד את הצהובים.

"הקבוצה שלנו צריכה את כל השחקנים. אנחנו מצפים שזוסמן יחזור בקרוב והמטרה שלנו היא להשיג ניצחונות ביורוליג. הפסדנו כמה משחקים בהתקפות האחרונות, אני ועומרי ננסה לעזור לקבוצה כמה שיותר בזה", הוסיף הקפטן דיברתולומאו, "אני מקווה שאני אוכל לשחק בחמישי. מה שיקרה יקרה, אני מתכונן לכל דבר".

אבל לא הכל היה חיובי במשחק אמש. עם תחילת המשחק התעמת סנדי כהן עם יאניס ספרופולוס שרצה להעיר לו על טעויות שביצע. כהן לא היה מעוניין לשמוע, התעלם, ענה למאמן ולבסוף התכונן לרדת לאזור חדרי ההלבשה. ספרופולוס הודיע לפורוורד כי הוא לא ישחק יותר במהלך המשחק. לפי אנשי מכבי, כהן התנצל כבר במהלך המשחק וגם בסיומו, אך עדיין צפויה להיערך שיחה עמו כדי להבהיר שההתנהגות אינה מקובלת.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. קובי אליהו
אין סיבה לדאגה? ווילבקין/קובי אליהו

שחקן נוסף שירצה לשכוח את המשחק הוא סקוטי ווילבקין. אחרי הטראומה בוולנסיה הגיע הגארד המוביל של מכבי עם רצון גדול "להתפוצץ", לפי אנשי הקבוצה, אך מה שקרה היה ההפך הגמור. ווילבקין סיים עם 4 נקודות כולל 0 מ-5 ל-3, 6 אסיסטים ומדד מינוס 2, הכי גרוע שלו בשלוש עונות בליגת העל. כשהוא היה על המגרש מכבי פיגרה ב-13 נקודות, כשרק הדקות של אנג'לו קלויארו גרמו ליותר נזק. ווילבקין נראה מתוסכל, ופעמיים התיישב לאחר חילופים בקצה הספסל כשפניו מספרות עד כמה הוא לא מרוצה מיכולתו וממה שקורה.

"סקוטי משחק עם המון אמוציות, ואנחנו לא תמיד יודעים איך זה יתבטא במשחק. לרוב זה נגמר טוב מאוד, לפעמים זה נראה כמו שזה היה נראה היום", אמר אחד מאנשי מכבי תל אביב אמש, "זה מראה בעיקר על כך שאכפת לו. אנחנו מאמינים שנגד מילאנו זה ייראה הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully