וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב נותרה מושלמת לאחר 75:81 על הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 23.11.2020 / 23:08

עומרי כספי וג'ון דיברתולומאו שבו לשחק לאחר כמעט שנה ונראו לא רע בדרך לניצחון שלישי של הצהובים בליגה. עוז בלייזר (21) הצטיין אצל ספרופולוס, שרשם עימות חריג עם סנדי כהן שסופסל ולא חזר לפרקט. אוואנס (17) ושמחון (16) לא עזרו לעולה החדשה, שרשמה הפסד שני

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. קובי אליהו
שב לפרקט לאחר כמעט שנה. כספי/קובי אליהו

לאחר שני הפסדים מרגיזים ביורוליג שבה הערב (שני) מכבי תל אביב לליגת העל ונותרה מושלמת בזירה המקומית לאחר 75:81 על הפועל חיפה. מעבר לניצחון, הצהובים קיבלו בחזרה את עומרי וכספי וג'ון דיברתולומאו לאחר כמעט שנה של היעדרות בשל פציעות. האלופה התחילה את המשחק בצורה מעט נרפית, אך השתלטה על העניינים בעיקר הודות למשחק נהדר של עוז בלייזר שסיים את המחצית הראשונה עם 16 נקודות ללא החטאה מאף טווח.

הפועל חיפה הצליחה לחזור ברבע השלישי וצימקה עד מינוס ארבע, אך דיברתולומאו ודורסי הריצו את הצהובים ל-0:9, וברחו ל-18 הפרש בפתיחת הרבע הרביעי וחשבו שבכך סגרו עניין. המארחת העיקשת הגיבה בקאמבק מאוחר והורידה עד מינוס חמש, אך לא מעבר. ניצחון שלישי העונה למכבי תל אביב, בעוד הקבוצה של אלעד חסין, שקלעה רק שלוש שלשות הערב רושמת הפסד שני העונה. עימות חריג נרשם בין מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס לבין סנדי כהן, שירד לחדר ההלבשה וחזר לספסל - אך לא שב לשחק שוב.

קלעו למכבי תל אביב: עוז בלייזר (5 ריבאונדים, 8 מ-11 מהשדה) 21 נקודות, אנטה ז'יז'יץ' 11 ו-5 ריב', עומרי כספי 10, טיילר דורסי 9 ו-8 ריב', ג'ון דיברתולומאו 8, אותלו האנטר 7 ו-7 ריב', אנג'לו קלויארו 6 ו-5 ריב', סקוטי ווילבקין 4 ו-6 אס', דורי דהר 3, מקס היידיגר 2.

קלעו להפועל חיפה: קינן אוואנס 17 ו-10 אס', עמית שמחון 16 ו-5 ריב', ג'ייסון סיגרס 12, לנארד פרימן 11 ו-7 ריב', כארם משעור 10, ראקים באקלס 7 ו-6 ריב', איגור נסטרנקו 2.

שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. קובי אליהו
ניפק משחק מושלם במחצית הראשונה. בלייזר/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

האנטר היה חתום על שלוש הנקודות הראשונות של מכבי תל אביב, אך העולה החדשה לא התרגשה וקלעה שש נקודות רצופות בדרך ל-3:6 לזכותה. שלשה של עמית שמחון גרמה לספרופולוס להרים מהספסל את ג'ון דיברתולומאו לאחר כמעט שנה שלמה של היעדרות מהמגרשים. עימות חריג נרשם בין סנדי כהן ליאניס ספרופולוס, כשהמתאזרח ירד לחדר ההלבשה עצבני, אך חזר לספסל הצהובים. כספי שב גם הוא לפרקט לאחר תקופה ארוכה וקלע נקודות ראשונות. לאחר רבע חלש יחסית, הצליחה האלופה לברוח מעט ולרדת ביתרון 15:20.

רבע 2:

שלשה של טיילר דורסי בתחילת הרבע השני קבעה יתרון 15:24 למארחת, ואלעד חסין החליט שהגיע הזמן לפסק זמן. לנארד פרימן קלע נקודות ראשונות להפועל חיפה ברבע, אך בלייזר קבר שלשה וקבע 17:30 למכבי תל אביב. ההפרש שכבר טיפס ל-17, קוזז על ידי האורחת ל-12 וספרופולוס לא לקח סיכונים והזעיק פסק זמן. הפועל חיפה הצליחה להוריד למינוס 9 לקראת סיום הרבע השני, אך פספסה הזדמנות להקטין עוד ההפרש וראתה את ג'ון דיברתולומאו מחזיר את ההפרש לדו ספרתי עם שלשה במעבר. במחצית הוליכה מכבי תל אביב 34:46.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. קובי אליהו
האלופה ברחה ברבע השני, ושרדה ניסיון קאמבק מאוחר של הפועל חיפה. ווילבקין/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. קובי אליהו
הופעה טובה שלו במשחק הקאמבק. ג'ון דיברתולומאו/קובי אליהו

רבע 3:

עוז בלייזר רשם שני החטאות ראשונות וקינן אוואנס ניצל זאת כדי לקלוע נקודות ראשונות ברבע לאחר ארבע דקות ללא נקודות מצד שתי הקבוצות. שלשה של עמית שמחון החזירה את הפועל חיפה לפיגור דו ספרתי, אך עוז בלייזר איפס שוב את היד וענה בסל משלו. הפועל חיפה הראתה הגנה נהדרת ברבע הזה והורידה עד מינוס ארבע בלבד, שתי דקות לסיום הרבע. ריצת 0:9 תוך דקה החזירה את האלופה ליתרון דו ספרתי. בסיום הרבע השלישי הוליכה מכבי תל אביב 48:61.

רבע 4:

מכבי תל אביב המשיכה את הסיום החזק מהרבע הקודם ועלתה ל-50:68 לאחר עוד שלשה של דיברתולומאו. הצהובים כבר הוליכו ביתרון 15 כשתי דקות לסיום, אך עבירה בלתי ספורטיבית של סקוטי ווילבקין שהובילה לריצה של האורחת שהורידה למינוס חמש בלבד, 45 שניות לסיום. לצערה של הפועל חיפה, היא לא הצליחה לעשות מעבר ובסיום 75:81 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully