וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "ההופעה הזו מראה כמה כספי ודיברתולומאו היו חסרים לנו"

23.11.2020 / 23:13

מאמן מכבי תל אביב פרגן לשניים, ששבו אחרי זמן רב: "הם נותנים לנו ביטחון וקצב למשחק, לא יודע אם יהיו מוכנים ליורוליג". על העימות עם סנדי כהן אמר: "הוא היה מתוסכל, אבל יש לנו משמעת וכללים וכשמישהו לא מציית להם, הוא בחוץ"

דני אבדיה נבחר בדראפט ה-NBA/באדיבות ערוץ הספורט. שידורי ה-NBA ודני אבדיה בערוץ הספורט

מכבי תל אביב התאוששה הערב (שני) מצמד ההפסדים הרצופים ביורוליג, כשגברה על הפועל חיפה 75:81 ביד אליהו. החדשות הגדולות אצל האלופה הישראלית הגיעו מכיוונם של עומרי כספי (10 נקודות) וג'ון דיברתולומאו (8), ששבו לפרקט אחרי קרוב לשנה וכבר שיחקו תפקיד בניצחון הליגה הנינוח, שהיווה הכנה לקרב עם מילאנו ביום חמישי הקרוב. עוז בלייזר היה מעל כולם עם 21 נקודות, כשבתחילת המשחק נרשם עימות חריג בין יאניס ספרופולוס וסנדי כהן. המאמן הצהוב גער בגארד, שירד עצבני לחדר ההלבשה ושב אחרי מספר רגעים לספסל. לפרקט, לעומת זאת, הוא כבר לא שב.

"הגיע לנו לנצח כי ברוב שלבי המשחק שיחקנו טוב, שלטנו במשחק בעזרת הגנה טובה, הם קלעו 15 נקודות ברבע הראשון ובמחצית 34", סיכם יאניס ספרופולוס. "הובלנו ברוב המשחק בהפרש דו ספרתי. ציפינו שהם ינסו לחזור, וזה מה שקרה, שיחקנו ברוב המשחק גם הגנה טובה וגם התקפה טובה. מה שלא אהבתי זה את 4 הדקות האחרונות שעשינו כמה פעמים פאול וסל, נתנו להם נקודות קלות. יש דברים קטנים שקשורים לריכוז שלנו".

על חזרתם של צמד שחקניו אמר: "אני מרוצה מאיך שכספי וג'ון שיחקו, זה לא קל להיכנס לקבוצה שרצה עם כימיה. שניהם היו טובים מאוד. יש להם הגבלת דקות, הם בתהליך של חזרה לקבוצה. הם שיחקו טוב ואני שמח בשבילם, אני חושב שראו שהם היו חסרים לנו. אנחנו לא יודעים עדיין אם הם מוכנים ליורוליג, נראה איך הגוף שלהם יגיב למשחק הערב. נדבר עם הרופאים ונחליט מה טוב בשבילם. נלך בהדרגתיות, אני לא יודע בדיוק מה זה אומר. ג'ון ועומרי נותנים לנו ביטחון, נותנים לנו קצב למשחק, התקפי והגנתי. ההופעה שלהם מראה כמה הם היום חסרים לנו".

על העימות עם סנדי כהן אמר המאמן הצהוב: "מה שקרה עם סנדי יכול לקרות במהלך המשחק, הוא היה מתוסכל, אבל יש לנו משמעת וכללים וכשמישהו לא מציית להם, הוא בחוץ".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. קובי אליהו
כמה שבמכבי תל אביב התגעגעו אליו. כספי/קובי אליהו

מנגד, המאמן המפסיד אלעד חסין סיכם: "משחק לא רע שלנו, לא היינו שם בחצי הראשון ברמת האגרסיביות, נתנו למכבי יותר מדי סלים. ידעתי שאנחנו לא שם בדברים הקטנים, לקחנו הימורים שלא השתלמו לנו בהתחלה ואחר כן. הצד הטוב הוא הרבע האחרון, הרוח, האגרסיביות, הלא לוותר הזה. כדי לנצח את מכבי תל אביב לא מספיק טוב לשחק רבע שעה, 20 דקות, צריך להיות שם 35-40 דקות.

"התחלנו את העונה בצורה טובה, אמרתי לשחקנים שאם ננוח על זרי הדפנה המחמאות האלה יהפכו לביקורות. שיחקנו ארבעה משחקים ב-16-17 יום, השחקנים שלי לא רגילים לזה, עמית שמחון חזר מפציעה, זו חוויה מלמדת ואני חושב שנשתמש בפגרה הזאת כדי לנוח ולשפר את המשחק שלנו. השחקנים שלי יגידו שאני אף פעם לא מרוצה. פתיחת העונה טובה, שלושה ניצחונות זה יפה, עם זה לא הולכים למכולת, צריכים לנשוך ולהרביץ, אחרי הפגרה יש לנו לו"ז קשה ונפגוש את מכבי גם בגביע. מחמאות זה נחמד, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully