וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מחוץ לסגל מול דינמו קייב, דיווח: "הארכת החוזה של פפ מקרבת אותו לסיטי"

הפרעוש ודה יונג יקבלו מנוחה, דמבלה וקוטיניו חזרו. ב-ESPN טוענים: התכולים אופטימיים לקראת המגעים שיתחילו כבר בינואר

אוהדי ברצלונה קוראים לעבר אנטואן גריזמן: "תן כבוד למסי"/מתוך טוויטר

ברצלונה עדיין מנסה להתאושש מההפסד לאתלטיקו מדריד וכבר מחר (שלישי, 22:00) היא תתארח אצל דינמו קייב במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים. הקטלאנים הבטיחו מעשית את מקומם בשלב הבא עם תשע נקודות מתשע אפשרות ורונלד קומאן פרסם סגל משני במיוחד שלא כולל את ליאו מסי ופרנקי דה יונג.

קומאן הכליל בסגל שחקנים מברצלונה ב' כמו קונראד ומינגוסה, כאשר מתיאוס נכלל בסגל בפעם הראשונה. אנסו פאטי הפצוע כמובן בחוץ וזה מותיר את הקבוצה עם גריזמן כחלוץ הטבעי היחיד כשלצידו בסגל גם עוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו שהחלימו מפציעות. הבעיה הקשה יותר של ברצלונה בסגל הזה היא בעמדת הבלם. לנגלה הוא הבלם הבכיר היחיד בסגל, כאשר פיקה, אראוחו וגם אומטיטי עדיין פצועים. גם דה יונג ששימש כבלם במשחק הקודם מול קייב, בחוץ כאמור.

ד"ר רמון קואט, מי שמטפל בג'רארד פיקה, התייחס למצבו של הבלם ואמר: "ננסה לייצב את הברך כמה שיותר. כשניפגש עם פיקה והרופא שלו נחליט אם הוא יצטרך רק טיפול ומנוחה של שלושה חודשים, או שהוא ייאלץ לעבור ניתוח שישביתו לחצי שנה.

קומאן התייחס במסע"ת להוצאתו של מסי מהסגל ואמר: "החלטנו שמסי ודה יונג לא ייסעו לאוקראינה בגלל שהמצב בליגת האלופות הוא נוח בגלל הנקודות שהשגנו ושני השחקנים האלו צריכים מנוחה. יש הרבה משחקים. אנחנו מדברים יותר מדי על מסי. יש לו השפעה גדולה על ההופעה של הקבוצה והוא עדיין נותן את זה. אני משוכנע שהוא עדיין השחקן שאנחנו צריכים".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
מקבל מנוחה בליגת האלופות. ליאו מסי/רויטרס

ואם במסי עסקינן, ב-ESPN ניתחו היום פעם נוספת את האפשרות שהפרעוש יעזוב את ברצלונה לטובת מנצ'סטר סיטי. בעוד חודש וחצי יוכל הכוכב הגדול להתחיל בשיחות עם קבוצות לגבי מעבר כשחקן חופשי בתחילת עונת 2021/22, בעוד בברצלונה ינסו לפתות אותו עם חוזה חדש, אולי אחרי הבחירות לנשיאות.

"פפ גווארדיולה והבעלים מאבו דאבי מוכנים לעשות כל מה שצריך כדי להחתים את מסי", נכתב. "בתוך המועדון ידעו שחתימה בקיץ שעבר תהיה פחות ריאלית, בגלל המאבק המשפטי וסעיף השחרור גבוה. אבל הם יודעים שהכדור יהיה במגרש שלהם בחודש ינואר. מקורות מסרו כי סיטי יודעת כי מעבר לשורותיה מעניין את מסי, וכי הנוכחות של גווארדיולה כמנג'ר היא אלמנט מכריע בכך. כשהאריכה את חוזהו של פפ, סיטי גם שיפרה את סיכוייה להחתים את ליאו".

פפ עצמו התייחס לשמועות ביום שישי האחרון וטען: "כאוהד ברצלונה, אני רוצה שמסי יסיים שם את הקריירה. אבל אני לא יודע מה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully