וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: סרג'י ייעדר כחודשיים, פיקה סובל מקרע. דאגה מהמצב של מסי: "שוטט על הדשא"

אחרי ההפסד לאתלטיקו, ברצלונה איבדה את פיקה וסרג'י רוברטו שנפצעו, הבלם עלול להיעדר כחצי שנה. מסי רשם 23 איבודים: "לא מנהיג". חשש שדמבלה נקע את הכתף. קומאן, שהפך למאמן בארסה הראשון שמפסיד לסימאונה: "חייבים להשתפר"

תקציר: חגיגת שערים בבונדסליגה, 21 בנובמבר/ספורט 1

אלה לא רק התוצאות, לא רק המצב בטבלה, לא רק פער הנקודות, זה משהו שאפשר להרגיש: ברצלונה חבולה ומיואשת, בעוד אתלטיקו מדריד נמרצת ומלאת אמונה. אתמול (שבת) אתלטיקו גברה 0:1 על בארסה במדריד, הנחילה לה הפסד ראשון בליגה לראשונה זה עשור, ולמעשה רונלד קומאן הפך למאמן ברצלונה הראשון שמפסיד לדייגו סימאונה בליגה. יאניק קראסקו כבש את שער הניצחון לאתלטיקו (45), כשהוא מנצל יציאה גרועה של טר סטגן וכובש מול שער ריק בבעיטה מרחוק. כרגע אתלטיקו רחוקה 9 נקודות מברצלונה ושלוש נקודות מריאל מדריד, שלה יש משחק עודף, ואין פלא שהקולצ'ונרוס מרגישים: השנה, בטח לנוכח חולשת היריבות, זו יכולה להיות השנה שלהם.

בנוסף להפסד של ברצלונה, השלישי שלה בשמונה משחקים, הקבוצה גם איבדה את ג'רארד פיקה, שנפצע בצורה די כואבת וירד מהמגרש כשהוא בוכה ונאנק מכאבים, וגם סרג'י רוברטו נפצע והוחלף, כאילו לקומאן לא חסרות בעיות. היום בצהריים הודיעה ברצלונה שסרג'י סובל מקרע בשריר הירך ברגלו הימנית, ועל פי ההערכות הוא ייעדר כחודשיים. פיקה סובל מפגיעה ברצועה הצדית בברך ימין ופציעה ברצועה הצולבת. הוא יצטרך לעבור בדיקות נוספות. במקרה שלו בארסה לא נוקבת בכמה זמן הוא צפוי להיעדר, אבל ההערכות הן שהוא ינותח וזה עלול להימשך חודשים ארוכים, אולי גם חצי שנה. כזכור, גם אנסו פאטי הפצוע נותח וייעדר ארבעה חודשים. בקטאלוניה טוענים שגם עוסמן דמבלה נפצע במשחק מול אתלטיקו, וייתכן שהוא סובל מנקע בכתף.

ג'רארד פיקה, בלם ברצלונה נפצע. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
כאב לו. פיקה/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה
ג'רארד פיקה, בלם ברצלונה נפצע. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
פויול ניסה לנחם. פיקה/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

השאלה הגדולה יותר היא מה יהיה עם ליאונל מסי. ב"אס" המדרידאי כינו את היכולת של הארגנטינאי "תיק מסי", ומציגים את הנתונים: כוכב ברצלונה איבד את הכדור 23 פעמים במשחק, והשלים רק 36 מסירות מדויקות. בנוסף, לאורך כל המשחק מסר רק 8 מסירות קדימה.

"הדרך שבה הוא ירד מהמגרש אחרי עוד הפסד ממחישה את הדעיכה של השחקן ששלט בליגה משחק אחרי משחק במשך עשור, וכעת חסר יציבות, במלוא מובן המילה, מחוץ לקאמפ נואו", נכתב עליו, "מסי לא כבש שער מכריע מחוץ לקאמפ נואו בכל 2020, נתון שלא תואם את ההילה שלו ואת מעמדו.... זה כבר לא העניין עם ברתומאו שכבר עזב, זה לא ניימאר שלא הגיע או אבידל או פיטורי ואלוורדה...עכשוט הבעיות הן על הדשא... מסי שוטט על הדשא בוונדה, איבד שליטה על המשחק... זאת כבר לא הבארסה שלו, החברים שלו כמו וידאל וסוארס עזבו, והמנהיג של הקבוצה, הקפטן שלה, צריך לאחוז בדגל ולסחוף אחריו. כרגע הוא לא עושה את זה, וההתנהלות שלו לא מקלה על בארסה להיבנות מחדש".

אפרופו מנהיגות ולקיחת אחריות, ברשתות החברתיות ביקרו אחרי המשחק את הוותיקים של ברצלונה, מאחר שהקבוצה שלחה לעמדת הריאיונות את פדרי בן ה-17, שאמור היה להתייצב מול המצלמות אחרי ההפסד ולדבר על המשחק.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
זה לא זה. מסי/רויטרס
ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
עוד שנייה זה כבר מאוחר מדי. מסי/רויטרס

"זאת עונה ארוכה, ואנחנו עדיין נאבקים", אמר קומאן, שנשאל אם האליפות מתרחקת, "ידענו שזה יכול לקרות לנו, ואנחנו חייבים להשתפר. לא היינו מספיק יעילים מול השער, כפי שקרה לנו במשחקים קודמים, והשער בדקה ה-45 פגע בנו. קבוצה כמו בארסה לא יכולה לספוג שער כזה".

ההולנדי הוסיף ש"אני מודאג מהפציעות של פיקה וסרג'י. נצפה לראות במהירות את תוצאות הבדיקות שלהם כדי לדעת כמה זמן ייעדרו". קרלס פויול, בלם העבר, צייץ: "יישר כוח פיקה, אני מקווה שזה שום דבר". בנוסף, בארסה החמיצה את ההזדמנויות שהיו לה, בין השאר של לנגלה שנגח מקרוב החוצה, וליאו מסי ששוב לא כבש והחמיץ את ההזדמנות הנוחה שהייתה לו.

גם ריאל מדריד עברה יום מתסכל מאוד, וגם היא איבדה נקודות כשהסתפקה ב-1:1 מול ויאריאל. האלופה נאלצה להסתדר בלי שורה ארוכה של שחקנים (מורחקים, פצועים, בבידוד מקורונה), ובכל זאת הצליחה לעלות ל-0:1 מוקדם משער של מריאנו דיאס (2), שפתח לראשונה זה שנה וחצי, אבל קורטואה גרם לפנדל וראה את מורנו משווה מהנקודה הלבנה לוויאריאל.

בסיום זינדין זידאן היה חסר סבלנות, וכשנשאל על איסקו, שעל פי הדיווחים ביקש לעזוב, המאמן הצרפתי ענה: "הוא איתנו, אני לא הולך לדבר על עניינים פנימיים", ובהמשך הוסיף לעיתונאים "אתם תעשו את העבודה שלכם ואני אעשה את העבודה שלי". זידאן אמר ש"איבדנו שתי נקודות, אבל צריך להחמיא לשחקנים שלי על המאמץ שהשקיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully