וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בלחץ: קאסמירו, בנזמה ומיליטאו בספק למפגש עם אינטר

הקשר והבלם יעברו בדיקות קורונה נוספת לפני המפגש הגורלי באלופות (ד', 22:00). מלך השערים עדיין פצוע, גם ואלוורדה וראמוס בחוץ

תקציר ה-0:3 של ליברפול על לסטר/ספורט1

אחרי שהצליחה להוציא תיקו מול ויאריאל בהרכב חסר מאוד ביום שבת, ריאל מדריד מתכוננת לקרב הגורלי שמצפה לה מול אינטר בליגת האלופות ברביעי (22:00). נכון לעכשיו, שתי הקבוצות החזקות בבית ב' מדורגות רק במקומות 3 ו-4 ואחת מהן, קרוב לוודאי, תמצא את עצמה בליגה האירופית במקרה הטוב או מחוץ לאירופה במקרה הרע.

שחקני ריאל מדריד קרים בנזמה, קאסמירו חוגגים. GettyImages
בספק גדול לאינטר. קאסמירו ובנזמה/GettyImages

אחרי שהחמיצו את המשחק מול ויאריאל בגלל שהיו חיוביים לקורונה, קאסמירו ואדר מיליטאו יעברו היום בדיקה נוספת שתכריע האם שניהם יהיו זמינים לרשות המאמן. הנוכחות של שניהם ברביעי קריטית במיוחד לאור העובדה שזידאן יחסר בוודאות את פדה ואלוורדה וסרחיו ראמוס הפצועים והם אלו שעשויים להחליף אותם בהרכב.

סימן שאלה גדול קיים גם לגבי שיתופו של קארים בנזמה. כזכור, החלוץ הצרפתי לא נכלל בסגל מול ויאריאל בעקבות פציעה שאותה הוא ספג בהפסד לוולנסיה. בנזמה לא התאמן עם הקבוצה ביום ראשון וגם הוא בספק גדול. בנזמה חתום על שישה שערים במדי הבלאנקוס, כאשר ויניסיוס (2) הוא החלוץ היחיד בסגל שכבש יותר משער אחד. בנזמה, ראמוס וקאסמירו הם השחקנים הכי חשובים של הבלאנקוס ובלעדיהם יהיה לריאל מדריד קשה מאוד מול לוקאקו והחבורה של קונטה בסן סירו.

אחרי שפתחה את הקמפיין עם הפסד ביתי סנסציוני למנור סולומון ושחטאר דונייצק, ריאל מדריד חילצה 2:2 מבורוסיה מנשנגלאדבך ובמחזור הקודם ניצחה 2:3 את האיטלקים, אלא שאז ראמוס ובנזמה כבשו, הפעם הם כנראה לא ישחקו ובלעדיהם אינטר פייבוריטית במפגש הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully