וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו כבר מתגעגעים: פקונדו קמפאסו סיפק הצגה במשחקו האחרון בריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 22.11.2020 / 23:26

הקוסם הארגנטינאי סיים עם 20 נקודות, 4 אסיסטים ו-5 חטיפות את ה-78:100 על מאנרסה, לפני המעבר לדנבר. יריבת מכבי תל אביב מילאנו גברה על ונציה 72:86, ניצחון קליל לשון דאוסון וחובנטוד בדאלונה

התקופה המופלאה של פקונדו קמפאסו בריאל מדריד הגיעה הערב (ראשון) לסיומה, כשהרכז המבריק אמר שלום עם 20 נקודות, 4 אסיסטים ו-5 חטיפות בניצחון הבלאנקוס 78:100 על מאנרסה. הקוסם הארגנטינאי, שירש את סרחיו רודריגס ולאחר מכן הפך לכוכב של המועדון לאחר עזיבת לוקה דונצ'יץ' ופציעת סרחיו יול, ישחק החל מהעונה הבאה בדנבר, וינסה להוכיח שגם ב-NBA הוא מסוגל לחולל קסמים.

קמפאסו שיחק 275 משחקים במדי ריאל מדריד וזכה ב-11 תארים (כולל שתי זכיות ביורוליג) בשש עונותיו.

* יריבת מכבי תל אביב ביורוליג ביום חמישי הקרוב אולימפיה מילאנו, ניצחה 72:86 את ונציה במסגרת המחזור התשיעי בליגה האיטלקית. אקס גלבוע/גליל זאק לידיי הצטיין בשורות הקבוצה של אטורה מסינה עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים, כשמלקולם דילייני ושאבון שילדס מוסיפים 16 ו-14 בהתאמה. מילאנו עדיין מושלמת ומוליכה את הליגה האיטלקית.

* ספרד: שון דאוסון וחובנטוד בדאלונה שבו היום (ראשון) לליגה הספרדית לאחר שרשמו שני הפסדים רצופים ביורוקאפ, והביסו בקלילות בחוץ 68:99 את סן סבסטיאן ועלתה למקום השישי בטבלה. הישראלי עלה מהספסל, שיחק 14 דקות במהלכן תרם 6 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים.

במשחק נוסף הנערך בליגה הספרדית נפגשו אסטודיאנטס של גלעד לוי ומלאגה של גל מקל. שני הישראלים לא נרשמו למשחק, כשהרכז עדיין סובל מפציעה שהשביתה אותו בשבועות האחרונים. מלאגה היא זו שיצאה על ידה על העליונה מהמפגש כשניצחה 90:92 בחוץ את יריבתה. אנטוניו דיאס קלע 16 למנצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully