וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: טרל פארקס חתם, פרדריק בורדיון על הכוונת

עודכן לאחרונה: 22.11.2020 / 16:21

נועלת הטבלה בליגת העל לא מתכוונת להרים ידיים למרות חמישה הפסדים בחמישה משחקים. הסנטר (29, 2.06) ששוחרר משולה יחליף את דונלדסון, המתאזרח עשוי להגיע גם כן אם בחולון לא יאריכו את חוזהו עד לסיום העונה

פרדריק בורדיון, הפועל חולון, מול גיל בני, הפועל גלבוע/גליל עליון. דני מרון
פרדריק בורדיון/דני מרון

בני הרצליה יצאה אמש (שבת) לפגרת הנבחרת ברגל שמאל עם הפסד 93:85 למכבי ראשון לציון, אחרי שכבר הוליכה ב-20 הפרש במהלך הרבע השני. בעקבות ההפסד ירדה הקבוצה למאזן של חמישה הפסדים מחמישה משחקים ונמצאת עמוק במקום האחרון בטבלה.

בהרצליה אמנם רואים סוג של התקדמות בתקופה האחרונה, כשרק במשחק אחד מפתיחת העונה הם לא היו קרובים לניצחון, אך זה לא מנע מהקבוצה להתחזק. הסנטר טרל פארקס ששוחרר בשבוע שעבר משולה הצרפתית חתם בקבוצה כמחליפו של ג'אקים דונלדסון הוותיק שיעזוב. פארקס (29, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת ווסטרן אילינוי שעבר בפולין, קפריסין, סלובניה, יוון ורוסיה לפני שהגיע הקיץ לשולה אך אחרי תקופה קצרה ולא משכנעת שוחרר.

המאמן שרון דרוקר אמר: "הרגשנו בצורך לחזק את הקבוצה. טרל שחקן קשוח וקבוצתי, עם ניסיון אירופי ומגיע בכושר משחק, נחבר אותו אלינו בפגרת הנבחרות. אנחנו רוצים להודות לג'אקים על תרומתו למועדון והיותו אישיות מיוחדת".

במקביל בהרצליה מחכים להפתחויות בנוגע לפרדריק בורדיון שמחכה להחלטה של הפועל חולון עד סוף החודש האם להאריך את חוזהו עד לסיום העונה או לשחררו. אם בורדיון לא ימשיך בחולון, הוא צפוי להגיע גם כן להרצליה בשל הקשר המצוין שלו עם שרון דרוקר שאימן אותו בהצלחה בהפועל אילת לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully