וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור וספנסר וייס נופו מסגל נבחרת ישראל לפני היציאה לוולנסיה

22.11.2020 / 13:07

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש החליט לנפות את גארד הפועל תל אביב והמתאזרח מבאר שבע לפני הנסיעה לספרד למשחקים נגד ספרד ופולין. אדם אריאל וטי ג'יי קליין הפצועים גם כן לא יהיו בסגל שלא יכלול מתאזרח

איגוד הכדורסל פרסם את הסגל הסופי של נבחרת ישראל שייצא מחר (שני) לולנסיה לקראת המשך מוקדמות יורובאסקט 2022. הסגל של המאמן עודד קטש כולל את הקפטן גל מקל, גולן גוט, רומן סורקין, תמיר בלאט, רפי מנקו, בן קרטר, יפתח זיו, גיא פניני, תומר גינת, ים מדר, נתנאל ארצי, ג'ייק כהן, נועם דוברת, נמרוד לוי ועידן זלמנסון.

בר טימור שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
נופה ברגע האחרון. בר טימור/קובי אליהו

ארבעה שחקנים שהיו בסגל הרחב לא ייצאו עם הנבחרת - אדם אריאל וטי ג'יי קליין סובלים מפציעה, לא יוכלו לערוך את רוב או כל האימונים ולא ייצאו, ובנוסף קיבלו בצוות המקצועי החלטה לנפות את בר טימור וספנסר וייס. רוב שחקני הסגל כבר עברו שתי בדיקות קורונה שליליות, והשחקנים ששיחקו במשחקי הליגה אתמול - גולן גוט, נועם דוברת והשחקנים שנמצאים בחו"ל, יעברו היום את הבדיקה השנייה שלהם.

הנבחרת תקיים שני משחקים בבועה בולנסיה, בשבת (20:30) תפגוש את נבחרת ספרד, ובשני (17:30) את נבחרת פולין. שני המשחקים היו אמורים להיערך במקור בישראל, כשהנבחרת מגיעה מהמקום הראשון בבית עם שני ניצחונות משני משחקים, כששלוש מארבע הנבחרות בבית תעפלנה ליורובאסקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully