וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: הסנטר האמריקני ג'רום מיינסה חתם עד לסיום העונה

22.11.2020 / 10:06

מיינסה (31, 2.08) שהוביל בעבר את פלמנגו לזכייה בגביע הביניבשתי על חשבונה של מכבי תל אביב יחזק את הקבוצה של בראד גרינברג במקומו של ג'ורדן מרפי ששוחרר. בקבוצה ימשיכו לחפש גארד במקום דביון ברי

בריאן רנדל, מכבי תל אביב, מול ג'רום מיינסה, פלמנגו. אתר פיב"א אמריקה, אתר רשמי
מיינסה מול מכבי תל אביב/אתר רשמי, אתר פיב"א אמריקה

עירוני נס ציונה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הסנטר האמריקאי ג'רום מיינסה ששיחק בשנים האחרונות בליגות בדרום אמריקה. מיינסה יחליף בקבוצה של בראד גרינברג את ג'ורדן מרפי ששוחרר כשבקבוצה פועלים כדי להביא גארד אמריקאי במקומו של דביון ברי ששוחרר גם כן. נס ציונה פתחה את העונה בצורה רעה מאוד עם ניצחון אחד מארבעה משחקים.

"החתמנו שחקן עם ניסיון רב, שהיה בקבוצות מצליחות לאורך כל הקריירה", אמר המנהל המקצועי של הקבוצה מאיר טפירו, "ג'רום יביא לנו את הפיזיות והקשיחות שהיו חסרים לנו בתחילת העונה".

מיינסה (31, 2.08) הוא בוגר אוניברסיטת וירג'יניה משנת 2010, כשבשנתיים האחרונות במכללה שיתף פעולה עם סילבן לנדסברג. הוא החל את הקריירה בקבוצת 9 ביולי מארגנטינה, המשיך באסטודיאנטס ובחובנטוד ציוניסטה וקורינטס. בקיץ 2013 הגיע לפלמנגו וזכה עמה בשלוש אליפויות ברזיל ובגביע הביניבשתי בשנת 2014 אז גברה הקבוצה על מכבי תל אביב, כשהוא מצטיין במשחק שהביאו לקבוצה את התואר עם 22 נקודות. הוא חזר ב-2016 לשנתיים בסן לורנצו ושנה נוספת באתנס דה קורדובה ובשנה שעברה שיחק במקסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully