וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סבלנות, אבל אין זמן: הלחץ שמתחיל להצטבר אצל ירדן שועה בבית"ר

22.11.2020 / 14:00

התגובות באימונים, היחס לאפשרות שיירד לספסל ותג המחיר שעל גבו: בבית"ר מרוצים מההתנהלות של חלוץ הרכש בחודש הראשון שלו, סבלניים איתו מבחינה מקצועית ונותנים לו חופש מוחלט, אבל מכת הפציעות תחייב אותו להתחיל לפרוע שטרות כבר מול מכבי נתניה (20:45, ספורט 5)

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:2/ספורט 1

במהלך אחד מאימוני בית"ר השבוע ירדן שועה לא תורגל עם ההרכב הראשון. כאשר אחד מאנשי המועדון זרק לו: "שועה, אתה מתורגל בהרכב השני ולא עושה באלגן?", השחקן חייך. עצם העובדה שנוצר מצב, אפילו זמני, שבבית"ר יכולים לצחוק עם חלוץ הרכש על העבר הבעייתי שלו במכבי חיפה מראה עד כמה שונה ההתנהלות שלו בבירה.

אפשר לייחס את השינוי הזה לידיעה הברורה של שועה שפרט לבית"ר לא היתה לו עוד הזדמנות בקבוצה גדולה, וכמובן שהנושא יייבחן לאורך זמן ותחת קשיים גדולים יותר, אך לפחות בחודש הראשון של שועה בבית וגן, הוא מתנהג למופת והצוות לא מפסיק לפרגן לו, למרות שמקצועית הוא עדיין לא ברמה המצופה ממנו.

שחקן בית"ר ירושלים, ירדן שועה. קובי אליהו
הגיע עם משקל עודף ולא בכושר מלא. ירדן שועה/קובי אליהו

אז מה לגבי הקטע המקצועי? בבית"ר מאוד סבלניים עם שועה, לוקחים בחשבון שהוא הגיע עם מעט משקל עודף ולא בכושר מלא ונותנים לו את הזמן. יחד עם זאת, לקראת שלושת המשחקים בשבוע הקרוב, בעיקר בשל הסגל הדליל ואינספור הנעדרים, ההצלחה של בית"ר תלויה מאוד בקפיצת המדרגה שלו, גם ביכולת וגם במספרים.

בית"ר שיחררה הקיץ שלושה שחקני מפתח בחלק הקדמי - ליוואי גרסיה, אנז' פרדי פלומן ושלומי אזולאי, ומנגד הצטרפו חלאופילו פלייטר, מתאוסיניו ושועה. השניים הראשונים פצועים, מיכאל אוחנה ועידן ורד עדיין לא כשירים ב-100% והעומס על אלירן עטר גדול. החלק הקדמי של בית"ר זקוק לעוד שחקן שיביא מספרים וישפיע משמעותית על המשחק, והשבוע אין אף אחד כזה פרט לשועה.

לשועה ישנן שתי בעיות בחודש הראשון שלו בבית"ר. בתכנית העבודה של דראפיץ' וברדה היה אמור לשחק חלוץ 9 אמיתי כמו פלייטר יחד עם אלירן עטר או שועה. כששניהם משחקים ביחד רואים הרבה כישרון אך קצת פחות תנועה. שניהם חלוצים שאוהבים לבוא לכדור ולאורך השבועות האחרונים עובדים איתם באימונים על תנועה כפולה ברחבה ועל איך לא להיתקע באיזור רחבת ה-16. עד עכשיו זה לא הלך לשועה. כשהוא מחטיא באימונים הוא ממלמל "מה יהיה, מה יהיה", אבל הוא שואל שאלות, מתעניין במיקום שלו במהלך התקפה ונותן תחושה שהוא עושה הכול כדי להוכיח שהוא שווה יותר,

עוד בוואלה!

הערב: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (20:45, ספורט 5)

לכתבה המלאה
ירדן שועה שחקן מכבי חיפה מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
איבד את עצמו בתוך הבאזז. ירדן שועה במכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה היה ברור ששועה הלך לאיבוד עם הגעתו לקבוצה, ושהמעבר המתוקשר עלה לו לראש. הפעם הסיפור שונה, והוא נחוש להוכיח שהוא שווה את המחיר ששולם עבורו - 1.2 מיליון יורו - אחרי שפרט למשה חוגג אף אחד לא האמין שהוא שווה סכום כזה, ורבים עדיין לא מאמינים. לא במקרה הוא ויתר על האחוזים שלו בכרטיס השחקן ועשרות אלפי דולרים משכרו בכל עונה. גם הוא הרגיש שהוא חייב להילחם על ההזדמנות האחרונה שלו לשחק במועדון גדול, כשההצעות היחידות היו מבני יהודה והפועל תל אביב.

שועה בחור שקט, מדי פעם הוא מדבר קצת על מכבי חיפה עם אנשים סביבו וטוען "כל מה שאומרים שדרשתי הרכב זה בכלל לא הסיפור, העניין הוא שחוץ מהבעלים אף אחד בצוות המקצועי לא רצה אותי וזה שיגע אותי, בגלל זה רציתי ללכת". כשהוא הגיע לבית"ר ברדה אמר לו: "קודם כל תחייך ולך תיהנה, בלי זה הדברים לא שווים כלום". רק אחרי חמישה משחקים הצוות המקצועי ישב איתו לשיחה מקצועית, עד אז נתנו לו את השקט ורצו שירגיש בנוח.

כל עוד שועה מתנהג כראוי יש לו את החופש. בבית"ר רצו שיהיה צמוד לטל בן חיים, אך הוא מעדיף כרגע להיות עם אלירן עטר ועידן ורד בנסיעות ובקבוצה מקבלים את זה, העיקר שיתרכז נטו בכדורגל ולא ברעשים מסביב. הוא לא יפתח בשלושת המשחקים השבוע, גם מתוך מטרה להוריד ממנו עומס פיזי ומנטלי, אבל למרות הסבלנות הרבה כלפיו, במצב הנוכחי של הסגל בית"ר חייבת אותו דומיננטי כבר השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully