וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי נתניה: לירן רוטמן נצטווה לנוח, ועשוי להיעדר

בדיקות הדם של הקשר לא היו תקינות והוא יחכה לבדיקה החוזרת. טל בן חיים יפתח לראשונה העונה בהרכב לצד אוראל דגני. 8 שחקנים בבית"ר ייעדרו עקב פציעות והרחקות. בנתניה: עזרא ומלדה ימשיכו בהתקפה (א', 20:45)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (ראשון) את מכבי נתניה בסגל חסר מאוד (20:45, ספורט 5). שי קונסטנטין ועוזיאל פרדו מורחקים. אנטואן קונטה, אביאל זרגרי, תמיר עדי, מתאוסיניו וחלאופילו פלייטר פצועים, ובנוסף בבדיקות דם שנערכו לשחקנים במהלך השבוע, התגלו כמה נתונים שסטו מהתקן בבדיקות של הקשר לירן רוטמן, בעקבות זאת הוא נתבקש למנוחה מוחלטת עד לבדיקת דם חוזרת שתיערך מחר. אם בבדיקה החוזרת הכל יהיה טוב, ייתכן והוא יוכל להתלבש בערב, אך כרגע נראה כי הסיכויים לכך נמוכים.

בית"ר יוצאת לשלושה משחקי ליגה קשים השבוע - נתניה, מכבי פתח תקוה ומכבי חיפה, עם סגל קצר מאוד, כאשר דראפיץ' וברדה יצטרכו לתמרן עם צעירים כמו רועי פדידה ואולי גם רוי דוגה לאורך השבוע. טל בן חיים צפוי לפתוח מחר לצדו של אוראל דגני בהגנה, אופיר קריאף ועלי מוחמד בקישור ואילו אלירן עטר וירדן שועה בהתקפה. עידן ורד צפוי לפתוח יחד עם מיכאל אוחנה בקישור, כאשר ההתלבטות היא עדיין בנוגע לעמדת המגן השמאלי, אורן ביטון או אורי מגבו.

לירן רוטמן שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
מצטרף לרשימה ארוכה. רוטמן/לירון מולדובן

מכבי נתניה

במכבי נתניה מסמנים את המשחק מחר מול בית"ר ירושלים כמבחן כוח לקבוצה של ריימונד אטפלד. שלושת הניצחונות הרצופים על בני סכנין, הפועל כפר סבא והפועל חיפה העלו את הציפיות אך עדיין מדובר היה בניצחונות בית מול קבוצות ברמתה של מכבי נתניה. מחר תצא הקבוצה למשחק חוץ בטדי מול בית"ר ירושלים בסיומו תוכל לדעת, האם היא באמת יכולה לכוון גבוה העונה לפלייאוף העליון כפי שרוצה המאמן ההולנדי שלה.

טדי הוא גם האצטדיון היחיד בו הפסידה מכבי נתניה העונה להפועל באר שבע במחזור הראשון וזו תהיה ההזדמנות לתקן מול המאמנים שמכירים הכי טוב את השחקנים של אטפלד. למעט המגן עידו וייר, הבלם קליאן ואן דר קאפ והקשר לאמק בנדה, סלובודן דראפיץ ושי ברדה אימנו את כל שמונת שחקני ההרכב הנותרים של מכבי נתניה וללא ספק מדובר במפגש פיקנטי עבור שני הצדדים. אטפלד ימשיך מחר עם ההרכב הקבוע שלו מהמחזורים האחרונים אחרי שכל הפצועים ניצלו את פגרת הנבחרת כדי להתגבר על פציעותיהם.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ', שי ברדה, מאמני בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
פוגשים את האקסית מנתניה. דראפיץ' וברדה/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

טריוויה

* מכבי נתניה לא ניצחה בטדי מאז אפריל 2013, כשפיראס מוגרבי, יוסי שבחון ואחמד סבע הפכו ל-1:3 אחרי שער יתרון של אבי ריקן.

* מפגש ראשון של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה עם מכבי נתניה מאז הפרידה. בפעם הקודמת שזה קרה, גם כן עם בית"ר ירושלים, הם ניצחו 0:1 בטדי בדצמבר 2015.

* בית"ר ירושלים עדיין לא כבשה העונה שער במחצית הראשונה (רק להפועל חיפה מאזן דומה). נתניה, לעומתה, עם שבעה שערים ב-45 הדקות הראשונות עד כה, מתוך 14 שיש לה כהתקפה הטובה בליגה.

* כל 17 המשחקים האחרונים של מכבי נתניה (ליגה וגביע הטוטו) הגיעו להכרעה: שמונה ניצחונות לעומת תשעה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully