וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאופוריה למשבר: בהפועל באר שבע חוששים מצניחה חופשית

22.11.2020 / 6:49

האופוריה אחרי ההעפלה לליגה האירופית התחלפה באכזבה עמוקה מהרמה בליגה ובקבוצה כבר מודים: "צריך להתחיל לאגור נקודות כי התחתית קרובה". במועדון ישקיעו מחשבה בחיזוק בינואר והחלפת זר אחד

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 0:2/ספורט 1

דאגה ולחץ רב בהפועל באר שבע אחרי ההפסד אמש (שבת) 2:0 למ.ס. אשדוד. תחושת האופוריה שהיתה במועדון אחרי ההעפלה לליגה האירופית והניצחון על סלביה פראג במחזור הפתיחה של המפעל, התחלפה באכזבה עמוקה מכך שיוסי אבוקסיס והשחקנים לא מצליחים להתגבר על רצף התוצאות הרעות בליגה בארץ ולא מצליחים להרים את רמת הכדורגל של הקבוצה.

מאמן הפועל באר שבע, יוסי אבוקסיס. לירון מולדובן
הרבה סיבות לדאגה. יוסי אבוקסיס/לירון מולדובן

למעט הניצחון במחזור הראשון על מכבי נתניה, הפועל באר שבע עם שלוש נקודות בלבד בחמשת המשחקים האחרונים וללא ניצחון נוסף. גם המשחקים הקרובים לא הולכים להיות פיקניק ולצד שני משחקי החוץ בליגה האירופית בלברקוזן ובפראג, יחכו גם משחקי הליגה מול הפועל חיפה ובית"ר ירושלים. "אנחנו צריכים להרים את הרמה שלנו", אמרו אמש במועדון. "חייבים לשחק כדורגל יותר איכותי ולהתחיל להביא נקודות כי התחתית קרובה מאוד".

יוסי אבוקסיס ינסה למצוא פתרונות ואמש לא חסך ביקורת משחקניו כשאמר שהוא מאוד מאוכזב מחלק גדול מהם. אבוקסיס ציפה שעל רקע הפציעות של מיגל ויטור ואלטון אקולטסה, ייקחו שחקנים אחרים את המנהיגות ולא יחכו רק לפעולה טובה של ז'וזואה. ההיעדרות של ויטור שייקח זמן עד שהוא יחזור, משפיעה מאוד על כל הקבוצה וגם פוגעת ספציפית בז'וזואה. התחושה היא שכאשר הקפטן הפורטוגלי לא משחק, גם ז'וזואה פחות מחובר למשחק.

עוד בוואלה!

יוסי אבוקסיס: "אסור להיראות כך, מאוכזב מהרבה מאוד שחקנים"

לכתבה המלאה
שיר צדק, שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
הרבה יותר קשה בלי ויטור. שיר צדק מאוכזב/לירון מולדובן

אבוקסיס העדיף גם אתמול לשחק עם שלושה בלמים ופתח עם מריאנו בראיירו בעמדה אחורית. הוא הסביר שכאשר הפועל באר שבע שיחקה בליגת העל עם שני בלמים בחלק מהדקות מול בני סכנין והפועל כפר סבא, היא היתה מאוד חשופה והיריבות הגיעו להרבה מצבים.

למרות זאת לא מן הנמנע כי אבוקסיס ישחק עם שני בלמים בליגה מעתה כדי לייצר יותר דומיננטיות במרכז השדה. כמו כן, בהפועל באר שבע ישקיעו הרבה מחשבה בחיזוק הקבוצה בחלון בינואר גם דרך החלפת זר אחד. בשלב הזה כל רעיון נלקח בחשבון כי קיים חשש אמיתי מהסתבכות בתחתית. "אין בליגה הזו שום יורדת בטוחה. צריך לחשוש מכל תרחיש", אמרו אמש בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully