וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אסור להיראות כך, מאוכזב מהרבה מאוד שחקנים"

אכזבה עצומה בהפועל באר שבע אחרי ההפסד באשדוד: "לא רצינו לפתוח ככה את הליגה. במחצית הראשונה כל המערכים לא תפקדו"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 0:2/ספורט 1

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע אחרי ההפסד 2:0 למ.ס. הערב (שבת) במחזור ה-7 בליגת העל. הקבוצה מבירת הנגב לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה והיכולת במחצית הראשונה הערב מדאיגה את הצוות המקצועי. "זו המחצית הכי חלשה שלנו העונה", אמר המאמן יוסי אבוקסיס בסיום המשחק, "נראינו בה רע, עשינו טעויות קשות מאוד במרכז המגרש ובהגנה. כל המערכים לא תפקדו".

אבוקסיס נראה מאוד מאוכזב בעמדת הראיונות, אולי אפילו כעוס. "המשחק הזה מעורר הרבה מחשבות, אסור להיראות ככה", הוסיף, "אני מאוכזב מאוד, לא רצינו לפתוח ככה את הליגה. יש משחקים שאנחנו כנראה באים במחשבה שאנחנו פייבוריטים וזה עושה לנו נזקים. אני מאוד מאוכזב מהרבה מאוד שחקנים. לברקוזן בחמישי? זו אופרה אחרת, זה יותר תלוי בהם מאשר באנו. נהיה צריכים להיות מאוד חכמים".

לואי טהא הוסיף: "במחצית הראשונה לא באנו למשחק. הייתה קצת הפקרות בהגנה, השארנו לאשדוד הרבה שטחים. יש הרבה משחקים בתקופה הקרובה וכל אחד צריך לתת את הנשמה בחודש העמוס הזה. נצטרך את כל הסגל, כולם ישחקו, יהיו הרבה טיסות, אנחנו צריכים את כולם. כל אחד יתאפס ויעשה חושבים בבית".

מאמן הפועל באר שבע, יוסי אבוקסיס. לירון מולדובן
"עשינו טעויות מאוד קשות". אבוקסיס/לירון מולדובן

המאמן המנצח, רן בן שמעון: "הפוטנציאל שלנו הרבה יותר גבוה, גם ממה שראינו היום. הגענו להרבה מאוד מצבים, אני לא זוכר כמות כזו. אני קצת פחות מרוצה שהמשחק המסודר שאני אוהב - היינו יותר מסוכנים כשהמשחק היה מצד לצד. יכולנו לכבוש עוד בחצי הראשון".

המאמן המשיך: "היה חשוב מאוד לעשות עוד צעד קדימה, בגלל זה הניצחון הזה מאוד חשוב. זה מועדון שמאוד כיף להשתייך אליו, האווירה מאוד ביתית ומאוד טובה. צריך רצף כדי לרוץ למעלה. אני מאוד מרוצה מהניצחון הזה, גם אם אני לא מראה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully