וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - מכבי תל אביב: סבוריט חזר לארץ וצפוי להיכלל בסגל

21.11.2020 / 22:00

המגן שב מספרד אחרי לידת בנו הבכור, השתתף באימון המסכם ואף עשוי לפתוח (א', 20:00, ספ' 1). דוניס יחזור לשלושה בלמים?

מחזור 7הסתיים22/11/2020
הפועל חדרה
    0
    • (29, גול עצמי) חטאב
    מכבי תל אביב
    תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על בני סכנין/ספורט1

    הפועל חדרה

    הקבוצה של שרון מימר נותרה היחידה ללא ניצחון בליגת העל, וכדי לצאת מהמקום האחרון היא תצטרך להדהים מחר (ראשון, 20:00, ספורט 1) את האלופה מכבי תל אביב. עוביידה חטאב, שחתם רק בשבוע שעבר בחדרה ולא שיחק יותר משנה וחצי, צפוי לערוך בכורה במרכז ההגנה לאור הפציעות של וויסאם רבאח שגמר את העונה וטל כחילה שייעדר בשבועות הקרובים. דיא לבאבידי מורחק ויאיא מלג'ה עדיין לא התגבר על הפציעה, ואת מקומם ימלאו נועם כהן ותמיר גלזר המושאלים ממכבי תל אביב. שובל גוזלן עשוי לפתוח בחוד.

    עוביידה חטאב אחרי שחתם בקבוצתו החדשה הפועל חדרה. הפועל חדרה, אתר רשמי
    משחקו האחרון היה לפני יותר משנה וחצי. עוביידה חטאב/אתר רשמי, הפועל חדרה

    מכבי תל אביב

    כתשעה חודשים אחרי הביקור האחרון באצטדיון ששימש עבורה כבית בזמן שבלומפילד עבר שיפוץ, תחזור מחר (ראשון, 20:00, ספורט 1) מכבי תל אביב לאצטדיון בנתניה כשתתארח אצל הפועל חדרה. האלופה תשמח לקנות מחר את התוצאה מהמפגש הקודם מול הפועל חדרה, אז הפתיע הבלם איתן טיבי עם צמד שערי נגיחה בניצחון החלק 0:3. "ברור שאנחנו קונים את אותה תוצאה, אבל זה משחק אחר לגמרי, כך שאין מה לקשור בין המשחקים", אמר הבוקר אחד משחקני מכבי תל אביב.

    אנריק סבוריט הפתיע כשחזר הבוקר לארץ מספרד, שם שהה לצד אשתו שילדה את בנם הבכור, והוא צפוי להיכלל בסגל בשל העובדה שכבר נדבק בקורונה בעבר ולכן הוא לא צריך להיות מבודד עם חזרתו. סבוריט הספיק לשוב לאימון המסכם שקיימה הערב מכבי תל אביב בקרית שלום ולמרות שהחסיר שני אימונים בימים חמישי ושישי, הוא עשוי אף לפתוח מחר.

    במשחק האחרון לפני הפגרה ניצחה מכבי תל אביב לראשונה העונה בליגת העל את בני סכנין כשגאורגיוס דוניס העלה הרכב עם ארבעה שחקנים בקו האחורי. איתן טיבי היה אז פצוע והיווני עלה עם לואיס הרננדס ושרן ייני כבלמים. מחר עשוי דוניס לחזור ולשחק עם חמישה בהגנה. מעבר לשאלת המערך הלא פתורה, יחליט דוניס גם לגבי מאור קנדיל ודן גלזר שמיעטו להתאמן בשבועיים האחרונים בשל פציעות שבגינן לא היו בסגל הנבחרת. דור פרץ שלא שיחק ביום רביעי מול סקוטלנד כיוון שחשש מפציעה, התאמן אתמול וגם לגביו יצטרך דוניס להחליט. בהתקפה צפויים לפתוח יחד יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ' שהיה המצטיין בניצחון על סכנין. "חשוב מאוד לנצח ולייצר רצף ומומנטום. חייבים לעלות על מסלול הצלחות בליגה", אמרו הבוקר במכבי תל אביב.

    עוד בוואלה!

    בית"ר ירושלים - מכבי נתניה: דראפיץ' וברדה פוגשים את האקסים

    לכתבה המלאה
    שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. דני מרון
    לא שיחק מול סקוטלנד בגלל חשש מפציעה. דור פרץ/דני מרון

    טריוויה

    * מכבי תל אביב לא ספגה מהפועל חדרה בששת המפגשים בליגת העל (חמישה ניצחונות ועוד 0:0) ולא הפסידה לה מאז ה-3:1 בדצמבר 1977.

    * הפועל חדרה ניצחה רק אחד מ-14 משחקי הליגה האחרונים שלה, במהלכם רשמה תשעה הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

    * מכבי תל אביב ספגה בארבעה מחמשת משחקי הליגה שלה העונה (שבעה שערי חובה). בעונה הקודמת, המשחק הרביעי שבו ספגה היה רק במחזור ה-22.

    * מכבי תל אביב לא הפסידה משחק ליגה בחודש נובמבר כבר ארבע שנים, מאז שאלמוג בוזגלו סידר 0:1 לבני יהודה ב-27 ב נובמבר 2016.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: נתניה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully