וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "מקווה שיום אחד הקבוצות שוויתרו עלי יצטערו"

19.11.2020 / 6:05

הישראלי סיפר על רגע הבחירה ("חיכיתי לתרחיש הכי גרוע, מקום 9 זה כבוד"), מה הוא למד על וושינגטון ("גרמו לי להרגיש בבית מהרגע הראשון"), והמטרות לעונת הרוקי ("אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לנצח"). ויש לו מסר לדור הבא: "אל תוותרו, בסוף קוטפים את הפירות"

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

את הלילה הזה דני אבדיה לא ישכח לעולם. הישראלי בן ה-19 נבחר הלילה (בין רביעי לחמישי) במקום התשיעי של דראפט ה-NBA על ידי וושינגטון וויזארדס, וחגג את הרגע המרגש ביחד עם משפחתו ומספר אוהדים שהתכנסו בדרום תל אביב. לאחר מכן, קיים אבדיה מסיבת עיתונאים בליווי סוכנו מתן סימנטוב, ובה דיבר על המעבר לליגה הטובה בעולם.

"אתה מחכה לכל בחירה, יש את הפרפרים בבטן ומחכה לשמוע את השם שלך", סיפר אבדיה. "אין מה לעשות, זה מבאס, לא היו לי ציפיות, רק רציתי להיבחר, לא היה חשוב באיזה בחירה, חיכיתי לתרחיש הכי גרוע. בחירה 9 זה כבוד, הטופ 10 זה כבוד בשבילי ובשביל המדינה, אני מתרגש להתחיל מסע חדש. אני לא חושב שבחירת דראפט תראה מה היכולות שלי ותראה איזה שחקנים יותר טובים ממני, כל קבוצה לצרכיה ואני מכבד את זה, תמיד הייתי מוכן להכל, תמיד ידעתי שבדראפט יש הפתעות. תהיו בטוחים שאני אוכיח ואשחק ב-100 אחוז, בתקווה שיום אחד הם יצטערו על זה".

על קבוצתו החדשה אמר: "מההיכרות הראשונית שלי, הצוות והמועדון נראה מדהים, דואגים לשחקנים שלהם, מראים אכפתיות, הם היו שמחים בשבילי, התרגשו בשבילי ומחאו לי כפיים, גרמו לי להרגיש בבית מהרגע הראשון. העיר מדהימה ממה ששמעתי, הבית הלבן, אני לא חושב על מה יהיה בקבוצה עוד, להיבחר בכל קבוצת NBA זו ברכה".

אבדיה נשאל על המטרות שלו בעונה הקרובה וסיפר: "אני לא חושב על זמן משחק, חושב על איך אני אעזור לקבוצה להיות במאזן חיובי, אני אוהב לנצח משחקים וחי בשביל לנצח משחקים, אני אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לנצח משחקים. מקווה שבשנה הבאה לא יהיה מאזן שלילי, נלמד מההפסדים ונצא למסע שהוא כולו טוב".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. יוסי ציפקיס
לילה שלא ישכח לעולם. אבדיה/יוסי ציפקיס
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. יוסי ציפקיס
איזה רגע. אבדיה מדבר עם העיתונאים הישראלים/יוסי ציפקיס

"הילדות שלי תרמה לי מאוד, כל ההקרבות האלה, שלא הייתה לי ילדות מלאה כמו כולם, הייתה שווה את הרגע, את הגאווה של ההורים, של המדינה, של הסוכנים שלי, של האנשים שהיו חלק מההצלחה הזאת", סיפר אבדיה. "אני עוד אקריב המון בקריירה, רוצה להגיד לילדים שלא לוותר, יהיו רגעים קשים וזה מבאס לפעמים, אבל זה שווה את זה, עושים את המקסימום ובסוף קוטפים את הפירות".

אבדיה הוסיף ואמר: "אני אתן את הכל לקבוצה שבחרה בי. אני יודע מה אני שווה, אני לא צריך בחירת דראפט כדי לדעת את הפוטנציאל שלי, שמח שוושינגטון בחרו בי ומאמנים בי. בטוח שנצא לדרך נפלאה ביחד, דרך ארוכת שנים. יש לי סביבה, גם הסוכנים שלי, גם המאמנים שלי ממכבי, שדאגו לי לסביבה שאתקדם הכי טוב שאפשר, זו חממה אדירה. התקדמתי בטירוף בארבעה חודשים האחרונים ואקווה להביא את זה למגרש. אני מוסיף משהו חדש בכל יום, נהיה עם יותר יכולות ויותר חכם".

סוכנו של אבדיה מתן סימנטוב הוסיף: "אנחנו מחכים לעדכונים, אני מאמין שדני יארוז ונהיה על המטוס יותר מהר ממה שאנחנו חושבים, תהיה לנו שיחה ונדע כמה חמור הולך להיות הלו"ז. הקבוצה רצינית לגבי דני, הם לא ציפו לקבל את דני בבחירה שהם קיבלו, הם קפצו על המציאה. את הפידבקים כבר קיבלנו לתחילת סוף הבחירה הקודמת. אני שמח שדני הגיע לשם, כי הדבר החשוב שתהיה למערכת מחויבות כלפיו. הוא יכול לקחת את הקבוצה הזאת לקבוצת פלייאוף או יותר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully