וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - סקוטלנד: רוטנשטיינר מתלבט אם לפתוח עם וייסמן

עודכן לאחרונה: 18.11.2020 / 0:50

המאמן לא החליט האם לעלות עם החלוץ ב-11 ולוותר על אחד הקשרים. סאן מנחם יועדף על פני טואטחה (21:45, ספורט 5)

מחזור 6הסתיים18/11/2020
נבחרת ישראל
  • סולומון (44)
0
    סקוטלנד
    תקציר: כל שערי ליגת האומות, 15 בנובמבר/ספורט 1

    הרכבי הקבוצות

    אצטדיון: נתניה

    נבחרת ישראל תארח ביום רביעי (21:45, ספורט 5) את נבחרת סקוטלנד עם מטרה אחת ברורה: לנצח ולהימנע מאפשרות של ירידה לדרג ג'. ההפסד מול צ'כיה וניצחון סלובקיה על הסקוטים סיבך את הנבחרת של רוטנשטיינר, שתרד דרג אם לא תנצח את הסקוטים ובמקביל סלובקיה תנצח בצ'כיה.

    וילי רוטנשטיינר לא תרגל הרכב באימון הערב וההערכה היא שלא יעשה שינוי במערך. אופיר מרציאנו אמור להמשיך לקבל את הקרדיט בשער, סאן מנחם צפוי לקבל עדיפות על פני טאלב טואטחה, שהוחלף במחצית מול צ'כיה. שרן ייני אמור לפתוח במקום חאתם עבד אלחמיד, שהורחק מול צ'כיה אחרי נגיעת יד. ההתלבטות הגדולה היא מה לעשות עם שון וייסמן, האם לפתוח איתו לצד ערן זהבי או על חשבון אחד הקשרים. רוטנשטיינר מחזיק מאוד מדור פרץ ואייל גולסה ולכן קשה לראות איך הוא מוותר על אחד מהם. מצד שני, במשחק שעשוי להיות האחרון שלו, לא בטוח שירצה להוריד את הקפטן ביברס נאתכו אל הספסל.

    וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    מרוצה מהקמפיין עד כה. רוטנשטיינר/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

    מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר: "אמרתי כבר שלא יפתיע אותי אם זה יהיה המשחק האחרון כי זה היה הסיכום עם ההתאחדות. אמרו לי שאני צריך לעשות את העבודה שלי עד סוף השנה וזה ברור מאוד. נראה מה יקרה, נשב ביחד ונקבל החלטה. ההחלטה של ההתאחדות היה למנות אותי לשבעה משחקים וזה המשחק האחרון. לאחר מכן נקיים דיונים לגבי העתיד. הכול פתוח ונדון בזה רק אחרי המשחק החשוב מול סקוטלנד. אני חייב להגיד שזה מדהים איך הופענו בדרג ב' בליגת האומות. אם הייתם אומרים לי שנעשה כזה קמפיין, הייתי אומר שזה מצוין. נגד צ'כיה הפסדנו פעמיים בשער אחד. אם חשבתם שנוכל להביס את צ'כיה, סקוטלנד וסלובקיה, יש לכם ציפיות לא נכונות. ההופעה מול צ'כיה הייתה טובה".

    קפטן הנבחרת ביברס נאתכו: "המשחק הקודם היה חצי גמר והזדמנות חד פעמית להגיע לטורניר גדול, הפסדנו שם בפנדלים ושם זה נגמר. יש לנו מטרות חדשות ואני לא רואה משחק נבחרת שצריך לתת מוטיבציה לשחקנים. זה משחק חשוב, אנחנו רוצים לנצח כדי להישאר בדרג ב'. אני לא מסכים שאנחנו פותחים רע. זה שאנחנו בפיגור לא אומר שאנחנו משחקים רע. למעט צ'כיה בבית בחצי השעה הראשונה, גם בסלובקיה וגם בצ'כיה ההתחלה לא הייתה רעה. זה שחזרנו זה מראה משהו חיובי". על רוטנשטיינר: "לא נראה לי שעדיין מתעסקים בעתיד שלו, אנחנו יכולים להגיד דברים טובים על הצוות שעושה עבודה נהדרת.

    סקוט מקטומיניי שחקן נבחרת סקוטלנד חוגג עלייה ליורו 2020. רויטרס
    רוצים לסיים במקום הראשון. שחקני נבחרת סקוטלנד/רויטרס

    אחרי הניצחון ההירואי בפנדלים על סרביה והעפלה ליורו, הסקוטים הורידו הילוך והפסידו לסלובקיה במחזור הקודם של ליגת האומות. כדי לזכות במקום הראשון בבית, הסקוטים צריכים לעשות תוצאה זהה לפחות לשל צ'כיה שתפגוש במקביל את הסלובקים כך שניצחון יבטיח להם את ראשות הבית. סטיק קלארק דיבר במסע"ת שלפני המשחק על העומס של השחקנים שלו ואמר: "לא תהיה בעיה עם האנרגיה של השחקנים. זה לא יהיו אישו. כל המשחקים נגד ישראל לאחרונה היו צמודים, כך שאנחנו מצפים לעוד משחק קשה. אני יודע שכולם מנסים להפחית מערכה של ישראל ואומרים שזו לא הנבחרת הכי חזקה בבית, אבל זו נבחרת טובה עם שחקנים מאוד מסוכנים".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully