וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד מידו: "סלאח צריך להיענש על הרשלנות שלו, אבל כולם פחדנים"

כוכב העבר המצרי תקף את שחקן ליברפול שנדבק בקורונה בחתונת אחיו: "היו שם 800 איש והוא התחבק עם חצי מהם. המעשה הזה יעלה לנו ביוקר ואף אחד לא פוצה פה"

תקציר: ניצחונה של סקוטלנד על סרביה לאחר פנדלים/ספורט 1

מוחמד סלאח נכנס לרשימה ההולכת ומתארכת של שחקנים שנדבקו בקורונה. הכוכב המצרי יפספס את משחקי נבחרתו וגם משחקיה הקרובים של ליברפול אחרי שחגג בחתונת אחיו וכנראה נדבק שם בנגיף המדבק.

סלאח נחשב לסוג של אל במצרים, אבל אחמד מידו, כוכב נבחרת מצרים לשעבר ששיחק באייאקס וטוטנהאם, תקף את סלאח בריאיון שערך וביקר אותו קשות על חוסר האחריות שלו לטענתו. מידו תקף ואמר: "אני יודע שאני אהיה תחת מתקפה בגלל התגובה שלי, אבל זה חייב להיאמר. סלאח עשה טעות קשה כשהלך לחתונה של אחיו, ימים ספורים לפני משחק הנבחרת. הוא הראה רשלנות גדולה וזו התוצאה".

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
ביקורת קשה נגדו. מוחמד סלאח/רויטרס

מידו הוסיף: "ההזנחה וחוסר האחריות של סלאח גרמו לנבחרת המצרית להפסיד שחקן חשוב במשחק מאוד חשוב וגם סיכנו את בריאות חבריו. הוא לא היה צריך ללכת לחתונה הזו, במיוחד בזמן הזה. החתונה כללה יותר מ-800 איש, וחצי מהם החליפו נשיקות עם סלאח".

מידו תקף גם את ראשי הנבחרת שלא ביקרו את סלאח ואמר: "הנקודה הנוספת פה היא שכל אלו שאחראים לרשלנות הזו, הוכיחו שסלאח גדול מהנבחרת הלאומית וזה יוביל לכישלון גדול. ראשי ההתאחדות לא העבירו מסר אחד של אשמה או אחריות לסלאח והנזק שנוצר כתוצאה מהמעשה שלו. המאמן הלאומי, שר הספורט, כולם פחדנים. הם פחדו מהמעריצים של סלאח שאוהבים את כוכב ליברפול, אבל אני כאן כדי לדבר בלי לפחד מאף אחד וזה חייב להיאמר. סלאח צריך לשלם על מה שהוא עשה, אבל כולם מפחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully