וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האומות: בלגיה ואיטליה עלו לחצי הגמר, צ'כיה בדרג א'. צפו בכל השערים

עודכן לאחרונה: 19.11.2020 / 8:43

קורטואה ספג שער מביך, אבל חבריו ניצחו 2:4 את דנמרק ועלו. האיטלקים השיגו 0:2 בבוסניה. הצ'כים ניצחו 0:2 את סלובקיה שירדה דרג

תקציר כל השערים של הלילה האחרון של ליגת האומות/ספורט1

17 משחקים מלבד ההתמודדות בין ישראל וסקוטלנד נערכו הערב (רביעי) במסגרת מחזור הנעילה של שלב הבתים בליגת האומות. בדרג א': איטליה השיגה 0:2 קליל בבוסניה והבטיחה עלייה מראש בית א'. בבית ב' בלגיה גברה 1:3 על דנמרק וגם היא עלתה לחצי הגמר. בדרג ב' צ'כיה שהחלה את הקמפיין בסגל משני ניצחה 0:2 את סלובקיה ועלתה לדרג א' מהבית "הישראלי" בעוד סלובקיה נשרה לדרג ג'. גם ויילס והונגריה עלו לדרג א'.

שחקני נבחרת איטליה חוגגים עם אנדראה בלוטי. רויטרס
איטליה מובילה בבוסניה. בלוטי חוגג עם חבריו/רויטרס

דרג א'

בית א'

בוסניה - איטליה 2:0

האיטלקים הגיעו כפייבוריטים ברורים מול המארחת שהשיגה 2 נקודות בלבד לאורך הקמפיין, אותו סגרה עם הפסד רביעי ברציפות. אנדראה בלוטי כבש את הראשון לאורחת בדקה ה-22 לאחר בישול של לורנצו אינסינייה. השער השני של איטליה הגיע בהתקפה תוצרת ססואולו כשלוקאטלי בישל לדומניקו ברארדי שהכפיל ושלח את איטליה לחצי גמר ליגת האומות.

דקה 22: גול! איטליה עולה ל-0:1: אנדראה בלוטי נהנה מבישול של לורנצו אינסינייה כדי להעלות את האורחת ליתרון.

דקה 68: גול! איטליה עולה ל-0:2: התקפה תוצרת ססואולו הניבה לאורחת את השער השני, כשלוקאטלי מצא את דומניקו ברארדי שהכפיל את יתרון האיטלקים.

פולין - הולנד 2:1

שתי הנבחרות הגיעו בידיעה שהן חייבות ניצחון ובמקביל לקוות למעידה של איטליה מול בוסניה. האיטלקים ניצחו, אך על אף שהתוצאה בפולין לא שינתה, קיבלנו אחלה משחק. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-6 משער של קמיל יוז'ביאק, כשעשר דקות לאחר מכן פספסה המארחת הזדמנות פז בשביל להשוות אך מצאה את הקורה. הכתומים הפכו בעזרת שני שערים מאוחרים של ממפיס דפאי (76, בפנדל) וג'ורג'יניו ויינאלדום (84), אך זה לא עזר ופרנק דה בור לא יהיה בחצי הגמר.

דקה 6: גול! פולין עולה ל-0:1: קמיל יוז'ביאק כבש את שער הבכורה שלו בנבחרת בתזמון יוצא מהכלל מבחינתו

דקה 16: פז'מיסלב פלאכטה קיבל כדור באגף שמאל, חדר לרחבה ומזווית קשה הפגיז לקורה, הזדמנות נהדרת לפולין להגדיל את יתרונה.

דקה 76: גול! הולנד משווה ל-1:1: ממפיס דפאי נתפס ברחבה על ידי בדנארק והשופט הורה על הנקודה הלבנה. ממפיס שלח את הכדור פנימה וקבע שוויון.

דקה 84: גול! הולנד עולה ל-1:2: ברחוויס מצא בכדור קרן את הראש של ג'ורג'יניו ויינאלדום שנגח את שער היתרון של האורחת.

שחקני נבחרת בלגיה חוגגים עם רומלו לוקאקו. רויטרס
הבלגים חזרו להוביל. לוקאקו חוגג עם חבריו/רויטרס

בית ב'

בלגיה - דנמרק 2:4

הקרב על ראשות בית ב' בדרג א' הוכרע עם ניצחונה של המארחת, שהגיעה כפייבוריטית ברורה והשלימה את העבודה, למרות שער שוויון מדאיג של הדנים בדקה ה-17 מראשו של יונס וינד. קודם לכן העלה טילמנס את הבלגים ליתרון, כשרומלו לוקאקו החזיר את ההובלה למארחת בזכות צמד בדקות 57 ו-69. טיבו קורטואה טעה בענק כשלא הצליח לעצור כדור פשוט שהחזיר לו חברו נאסר צ'אדלי וספג שער מביך מאוד. עם זאת, קווין דה בראונה השכיח מהר מאוד את הטעות של שוערו כשכבש את הרביעי לבלגים, שמסיימים בראש הבית ועלו לחצי גמר ליגת האומות.

דקה 3: גול! בליגה עולה ל-0:1: יורי טילמנס השתלט כל כדור שנהדף מרחבת דנמרק ובעט ממרחק של כ-18 מטרים כדור שטוח שהלך לפינה ופנימה.

דקה 17: גול! דנמרק משווה ל-1:1: יונס וינד ניצל כדור שניתז משחקן הגנה ונגח את שער השוויון של האורחת.

דקה 57: גול! בלגיה עולה ל-1:2: רומלו לוקאקו קיבל כדור נפלא מקווין דה בראונה והחזיר את היתרון לנבחרת של רוברטו מרטינס.

דקה 69: גול! בלגיה עולה ל-1:3: תורגן הזאר מצא את רומלו לוקאקו בהקפצה חכמה, והחלוץ נגח את השני שלו במשחק והשלישי של בלגיה.

דקה 86: גול! דנמרק מצמקת ל-3:2: נאסר צ'אדלי ניסה להחזיר כדור פשוט לטיבו קורטואה, אך שוער המארחת לא הצליח לעצור את הכדור כמו שצריך וספג שער מביך.

דקה 87: גול! בלגיה עולה ל-2:4: דקה בלבד לאחר השער שספגה, מצא תומאס פוקט את קווין דה בראונה שכבש את הרביעי.

אנגליה - איסלנד 0:4
לאנגליה: דקלן רייס (20), מייסון מאונט (24), פיל פודן (80, 84).

שחקני נבחרת הולנד חוגגים עם ממפיס דפאי. רויטרס
הולנד השיגה מהפך/רויטרס

דרג ב'

בית ב'

צ'כיה - סלובקיה 0:2

הצ'כים שהחלו את הקמפיין בבלאגן גדול, ועלו למשחק מול סקוטלנד במחזור השני עם שלושה שחקנים עם ניסיון בינלאומי מסיימים את ליגת האומות בצורה נפלאה והשיגו עלייה לדרג א'. תומאס סוצ'ק כבש בדקה ה-17 לאחר בישול של ינקטו. במחצית השנייה המארחת ביססה את ניצחונה כשזדנק אונדרדשק הכפיל בשער מתוך הרחבה.

דקה 17: גול! צ'כיה עולה ל-0:1: כדור שהוגבה לרחבה על ידי ינקטו מצא את ראשו של תומאש סוצ'ק שנגח נהדר את שער היתרון של הצ'כים.

דקה 55: צ'כיה עולה ל-0:2: וצלאב צ'רני מצא בתוך הרחבה את זדנק אונדרשק שבעט בסיבוב וכבש את השני של המארחת.

ויילס - פינלנד 1:3

הקרב על ראשות בית ד' הוכרע בניצחון המארחת, שלראשונה בקמפיין השיגה ניצחון כשכבשה יותר משער אחד. בנוסף, בעצם הניצחון שיפרה משמעותית ויילס את סיכוייה להגיע לפלייאוף העלייה למונדיאל דרך ליגת האומות. הכל הלך לכיוון המקומיים כבר מההתחלה כשפינלד איבדה את יירי אורונן שהורחק באדום ישיר. ויילס ניצלה את יתרונה כדי לעלות ליתרון משער של ווילסון (29) והכפילה בדקה ה-46 משער מדהים של דניאל ג'יימס שכבש בבעיטה אדירה לחיבורים. פוקי צימק עבור האורחת, אך קיפר מור קבע 1:3 והבטיח את מקומה של ויילס בדרג א'.

דקה 13: פינלנד נותרת בעשרה שחקנים: יירי אורונן האורח ראה כרטיס אדום מוקדם והורחק מהמגרש.

דקה 29: גול! ויילס עולה ל-0:1: גארת' בייל סידר להארי ווילסון את שער היתרון למארחת.

דקה 46: גול! ויילס עולה ל-0:2: פתיחה נהדרת למחצית השנייה מבחינת המקומיים, כשדניאל ג'יימס כבש את השני לזכותם בבעיטה אדירה לחיבורים מחוץ לרחבה.

דקה 63: גול! פינלנד מצמקת ל-2:1: טימו פוקי ניצל בישול של לוד כדי להחזיר את האורחת למשחק.

אוסטריה - נורבגיה 1:1

המארחת תשחק בדרג א', אך באוסטריה בהחלט צריכים לשאול את עצמם כיצד הגיעו למצב שהיו קרובים להדחה מול נבחרת אשר פורקה ונאלצה לזמן שחקנים חדשים לקראת המשחק בשל הידבקות המונית בקורונה בקרבה, ועדיין צעדה ביתרון 0:1 משער של גיאס זהיד (61) במשך 39 דקות. שער נוסף של נורבגיה היה מציב אותה בראש הבית כשנותר לה משחק חסר (בו כנראה תספוג הפסד טכני), כלומר הייתה עולה על חשבון אוסטריה. אדריאן גרביץ' כבש את שער השוויון למארחת בתוספת הזמן, והיא סיימה בראש הבית שלה.

צפון אירלנד - רומניה 1:1
לצ. אירלנד: ליאם בויס (56). לרומניה: אריק ביצפאלבי (81).

סרביה - רוסיה 0:5

תצוגת נפל של הרוסים, שהיו צריכים לנצח כדי להישאר בפסגת הבית, אך הושפלו בסרביה וראו כיצד הונגריה תופסת את המקום הראשון ועלה לדרג א' על חשבונם. המחצית הראשונה הסתיימה כבר ביתרון 0:4 למארחת שנהנתה משערים של נמניה ראדוניץ', לוקה יוביץ' ודושאן ולאחוביץ' כשבמחצית השנייה היה זה המגן השמאלי פיליפ מלאדנוביץ' שכבש את החמישי, לאחר שבישל שניים משעריה הקודמים של סרביה.

דקה 10: גול! נמניה ראדוניץ' חילף על פני שני שחקנים הגנה ושלח כדור אדיר לחיבורים, 0:1 לסרביה.

דקה 25: גול! סרביה עולה ל-0:2: לוקה יוביץ' ניצל בישול של פיליפ מלאדנוביץ' כדי להכפיל את יתרון המארחת.

דקה 41: גול! סרביה עולה ל-0:3: בעיטה של לוקה יוביץ' נהדפה לא טוב על ידי השוער הרוסי גיז'רמה, ועל הריבאונד עט דושאן ולאחוביץ', שכבש את השלישי לזכות המארחת.

דקה 45: גול! סרביה עולה כבר ל-0:4: עוד לפני סיום המחצית ניצל שוב לוקה יוביץ' בישול של מלאדנוביץ' כדי לכבוש את הרביעי של נבחרתו והשני שלו.

דקה 64: גול! סרביה כבר ב-0:5: המגן השמאלי מלאדנוביץ' שרשם כבר שני בישולים, כבש את החמישי של המארחת בבעיטה מצד שמאל של הרחבה.

הונגריה - טורקיה 0:2

המארחת שהבטיחה את השתתפותה ביורו שייערך בקיץ הבא סוגרת שבוע חלומי ותפסה גם את המקום הראשון והיא עלתה בדרג א'. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, הצליח דויד סיגר לכבוש את השער הראשון במשחק והעניק לחבריו יתרון יקר. הונגריה סגרה את המשחק בתוך תוספת הזמן כשקווין וארגה דהר מחצית המגרש וכבש לבדו מול שוער הטורקים גונוק.

דקה 57: גול! הונגריה עולה ל-0:1: דויד סיגר כבש את השער הראשון במשחק והעניק לנבחרתו יתרון יקר, שכרגע מציב אותה במקום הראשון בבית.

דקה 90+5: גול! הונגריה עולה ל-0:2: קווין וארגה חתם עבור המארחת שבוע חלומי שכבש את השער השני במשחק לאחר שדהר מחצית המגרש וכבש לבדו מול שוער הטורקים גונוק.

ריי מנאי שחקן נבחרת אלבניה. רויטרס
קידמו את אלבניה. ריי מנאי עם סוקול צ'יקאלשי/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של ויילס על פינלנד

תקציר: ויילס - פינלנד 1:3/ספורט 1

דרג ג'

אלבניה - בלארוס 2:3

הנבחרת של אדי רייה השלימה דאבל על בלארוס בליגת האומות ועלתה על חשבונה למקום הראשון בבית 4 ולדרג ב'. סוקול צ'יקאלשי נגח פנימה בדקה ה-19 והשלים צמד בפנדל בחלוף שמונה דקות, מקסים סקאביש (לשעבר בהפועל כפר סבא) הצליח לצמק בדקה ה-35 עם בעיטה בין רגליו של השוער, אבל ריי מנאי הרשית מקרוב את השלישי בדקה ה-41 והוביל את אלבניה לפסגה. מקס אבונג רק צימק בדקה ה-80.

קזחסטן - ליטא 2:1
לקזחסטן: אבאט איימבטוב (38). לליטא: מודסטאס וורוביובאס (40), ארווידאס נוביקובאס (90+4)

ארמניה - צפון מקדוניה 0:1

האורחת לא הצליחה להשלים את השבוע החלומי שלה עם הישג נוסף, אבל היא תהיה ביורו הקרוב וארמניה תסתפק בעלייה לדרג ב'. למרות חסרונו של הנריך מחיטריאן, הארמנים רשמו ניצחון שני השבוע והדיחו את צפון מקדוניה מראשות בית 2 בזכות שער של המגן חובחאנס חמברדזומיאן בדקה ה-55.

גאורגיה - אסטוניה 0:0

יוון - סלובניה 0:0

קוסובו - מולדובה 0:1
לקוסובו: לירים קסטרטי (31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully