וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "לצערי לא הצלחתי למצוא לעצמי קבוצה שתתאים לי אחרי צ'לסי"

המאמן הוותיק דיבר על האפשרות שיגיע לאיחוד האמירויות: "מקום מדהים, בוודאי שאסכים לאמן שם. אוהב כדורגל ומתגעגע לתחרותיות ולתשוקה שיש בענף הזה". סקולס נזכר: "לא האמנתי שגרנט יכול לנצח את פרגוסון"

תקציר: צ'לסי - סאות'המפטון 3:3/ספורט 1

כבר שנתיים שהמאמן אברהם גרנט לא מאמן. קבוצתו האחרונה של גרנט הייתה נורת'איסט יונייטד ההודית, ולפחות על פי ריאיון שהעניק לאתר The National, נראה שהוא משתוקק לחזור לקווים.

"בימים אלו אני בעיקר מייעץ לאנשי כדורגל ומעביר הרצאות", אמר גרנט. "אני עושה את זה בכל העולם - מהמזרח הרחוק ועד לאמריקה. לצערי הקורונה קצת עצרה את זה, אבל למזלי יש את הזום. ברור שאני עדיין רעב לאמן. אני אוהב כדורגל ומתגעגע לתחרותיות ולתשוקה שיש בענף הזה".

"קיבלתי לא מעט הצעות, אבל אם להיות כן, אלו לא ההצעות שלהן חיכיתי", המשיך גרנט. "אימנתי את צ'לסי, פורטסמות' וווסטהאם, ומשם המשכתי לאמן במדינות נוספות. לצערי לא הצלחתי למצוא קבוצה מתאימה עבורי, כזו שתאתגר אותי. כשיש לך המון ניסיון בכדורגל כמו במצב שלי, הכסף פחות מעניין, אלא יותר האתגר. לא מצאתי את זה עדיין, אבל אני מצפה לכך מאוד".

לסיום נשאל גרנט על האפשרות שיאמן באיחוד האמירויות: "מדובר במקום מדהים ובוודאי שאסכים לאמן שם. שחקן שאימנתי בעבר הפך לסוכן ושאל אותי לפני שנתיים אם הייתי מוכן לאמן באמירויות, אם שמים בצד את כל העניין הפוליטי כמובן. עניתי לו שכן. אמא שלי הגיעה מעיראק לישראל, ואני זוכר שבאחת ממסיבות העיתונאים שאלו אותי אם אהיה מוכן לאמן את נבחרת עיראק. עניתי שאעשה זאת בחינם בגלל אמא שלי".

אברהם גרנט מאמן צ'לסי עם פרנק למפארד. GettyImages
מתגעגע לכדורגל. גרנט בתקופתו בצ׳לסי/GettyImages

שחקן העבר האגדי, פול סקולס, התראיין באריכות ל-DAZN ובין היתר חזר לגמר ליגת האלופות במוסקבה ב-2008, בו מנצ'סטר יונייטד גברה על צ'לסי 5:6 בפנדלים אחרי 1:1 בתום 120 דקות.

על הקווים של צ'לסי עמד אז אברהם גרנט, כשמולו סר אלכס פרגוסון הגדול, שתחתיו הפכה מנצ'סטר יונייטד לקבוצה המצליחה ביותר באנגליה באותן שנים. "אני לא יודע למה, אבל ביומיים שקדמו למשחק, כל מה שחשבתי עליו הוא המאמנים", סיפר סקולס, "אני יודע שזה לא אמור להיות ככה, אבל כל מה שחשבתי עליו זה שאני לא רואה איך אברהם גרנט יכול לנצח את אלכס פרגוסון. לא חשבתי על המשחק ולא על כדורגל. אני לא יודע למה זה עבר לי בראש - כמובן שכל מאמן יכול לנצח כל מאמן - אבל מסיבה כלשהי, הייתי בטוח שננצח".

אגב, סקולס כנראה התכוון למשחק גמר כי גרנט דווקא כן ניצח את פרגוסון ואפילו עשה זאת פחות מחודש לפני המפגש הענק במוסקבה, 1:2 בליגה. בסך הכול השניים נפגשו שש פעמים והמאזן עמד על 6 ניצחונות לפרגוסון (כולל זה בפנדלים) ו-2 ניצחונות לגרנט. השני של הישראלי היה 0:4 עם ווסטהאם בגביע הליגה בנובמבר 2010, משחק אליו מנצ'סטר יונייטד עלתה עם הרכב שכלל בעיקר שחקני ספסל.

עוד בוואלה!

ג'ון טרי: "דרישת שלום חמה לאברהם גרנט, יוסי בניון וטל בן חיים"

לכתבה המלאה
אברהם גרנט ליד אלכס פרגוסון ב-2008. Clive Brunskill, GettyImages
הישראלי היה קרוב, אבל הסקוטי ניצח. גרנט ליד פרגוסון/GettyImages, Clive Brunskill

כריסטיאנו רונאלדו כבש עבור השדים האדומים בדקה ה-26, לפני שפרנק למפארד איזן לפני הירידה למחצית. בדו קרב מהנקודה הלבנה הפורטוגלי החמיץ וג'ון טרי בעט את הפנדל החמישי של הבלוז. אם הבלם היה כובש, צ'לסי הייתה מוכתרת לאלופת אירופה, אבל הוא החליק והחמיץ. בהמשך ניקולא אנלקה נעצר אצל אדווין ואן דר סאר ויונייטד הניפה.

"אף פעם לא נחמד להגיע לפנדלים", אמר סקולס, שהוחלף בדקה ה-87 ולא השתתף בדו קרב מהנקודה הלבנה, "הייתי מלא ביטחון בבועטים שלנו ובשוער, אבל כשטרי ניגש לבעוט, חשבתי שהוא יכבוש. למזלנו הוא החליק ובהמשך ואן דר סאר עצר פנדל של אנלקה".

סקולס הוסיף: "היה מוזר לנסוע למוסקבה, הכול היה שונה. בגלל הבדלי השעות, המשחק התחיל ב-22:45 שעון מקומי וההמתנה למשחק הייתה הכי ארוכה אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully