וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בלוצרן: המשחק בין שוויץ לאוקראינה בוטל שעות לפני פתיחתו

הרשויות המקומיות הכריזו שאין לקיים את המשחק בצל התפשטות הקורונה בסגל האורחת. אופ"א תכריע אם ומתי תתקיים ההתמודדות

תקציר: כל שערי ליגת האומות, 15 בנובמבר/ספורט 1

דרמה בשוויץ אחרי שמערך הרפואה של קנטון לוצרן החליט שעל כל שחקני נבחרת אוקראינה להיכנס לבידוד בעקבות בדיקות הקורונה החיוביות של חלק מהשחקנים. משחק ליגת האומות לא יתקיים הערב כמתוכנן (שלישי, 21:45). יכול להיות שההתמודדות תדחה למחר, זאת אם אוקראינה תצליח להטיס מספיק שחקנים לשוויץ. אם לא, ואופ"א תיאלץ להיכנס לעובי הקורה ולקבל החלטות - ייתכן מאוד שעל השולחן הירוק.

ייבגני מקארנקו, אדוארד סובול ודמיטרי ריזניק נדבקו בקורונה, אחרי חמישה שנמצאו חיוביים עוד לפני המשחק מול גרמניה בסוף השבוע, ובמקומם הוזעקו מקייב שלושה שחקנים מהנבחרת הצעירה. המאמן אנדריי שבצ'נקו אמר ש"אם יהיו לנו מספיק שחקנים, אז נעלה למגרש. רק תנו לנו לשחק", אבל היום הגיע הביטול.

אתמול המקומיים אישרו לנבחרת אוקראינה לקיים את האימון המסכם, אבל דרשו מכל שחקניה ואנשיה להישאר בבידוד במלון. היום אחרי בחינתן של בדיקות נוספות, החליטו הרשויות בלוצרן לאסור על קיום המשחק.

שחקני נבחרת אוקראינה. רויטרס
החלטה מאוחרת. שחקני נבחרת אוקראינה/רויטרס

בעיות הקורונה למעשה לא מפסיקות לרדוף את נבחרת אוקראינה. בחודש שעבר היא החזירה את מאמן השוערים מפרישה כדי לשבת על הספסל בהיעדרם של ארבעת שועריה הבכירים וגם המשחק מול גרמניה כמעט בוטל.

יואכים לב, מאמנה של נבחרת גרמניה, התבשר על כך שמקארנקו וסובול שהיו על המגרש מול שחקניו בשבת, נמצאו חיוביים לקורונה, ואמר: "אני מופתע, כל הבדיקות שלהם לפני המשחק היו שליליות. אמרו לנו שאין שום סיבה לחשוש. נבדקנו שוב אתמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully