וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רו הולידיי בדרך לבאקס, רוברט קובינגטון לבלייזרס, ג'רמי גרנט עוזב את דנבר

כוכב ניו אורלינס יחבור ליאניס במילווקי, שתעביר לפליקנס את בלדסו, היל ושלוש בחירות סיבוב ראשון. גם בוגדנוביץ' מצטרף לבאקס. שחקן יוסטון יעבור בתמורה לאריזה, פורוורד הנאגטס ויתר על שכר של 9.3 מיליון דולר ויהיה שחקן חופשי

דיוויד בלאט מדבר על הדראפט של דני אבדיה/עריכה: ניר חן. מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

שאמס צ'רניה, אחד העיתונאים הבכירים בארצות הברית מה"אתלטיק" הפופולרי, מדווח הבוקר (שלישי) שמילווקי באקס העבירה לניו אורלינס את אריק בלדסו, ג'ורג' היל ושלוש בחירות בסיבוב הראשון בדראפט בתמורה לאחד הכוכבים הכי גדולים של הפליקנס, ג'רו הולידיי. הגארד בן ה-30 שהגיע לניו אורלינס ב-2013, קלע בעונה החולפת 19.1 נקודות בממוצע למשחק והוא אמור להיות חלק מטריו מסקרן במיוחד אצל הבאקס, ביחד עם יאניס אנטטקומפו וכריס מידלטון. הוא אמור למלא את מקומו של בלדסו המאכזב, שלא הצליח לשוב לכושר שהפגין לפני הפציעה הקשה.

שחקן נוסף שמגיע לבאקס הוא הסווינגמן הסרבי של סקרמנטו קינגס, בוגדן בוגדנוביץ', שבעונה החולפת קלע קצת יותר מ-15 נקודות בממוצע למשחק. הקינגס יקבלו את תמורתו את הגארד דונטה דיווינצ'נזו.

* רוברט קובינגטון, שהגיע ליוסטון ממינסוטה בעונה שעברה והשפיע מיידית על הצלחת הרוקטס, עובר בטרייד לפורטלנד בתמורה לטרבור אריזה, בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב ובחירת סיבוב ראשון מוגנת בדראפט 2021.

* ג'רמי גרנט הודיע לדנבר כי הוא מוותר על האופציה לשנה הנוספת בחוזהו, וכעת הפך לשחקן חופשי. הפורווד שהצטרף בקיץ 2019 לנאגטס לאחר שהעביר שלוש שנים במדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ויתר על שכר נדיב של 9.3 מיליון דולר מהחוזה, ויחפש קבוצה אחרת בליגה שתהיה מעוניינת בשירותיו. בעונה הסדירה העמיד ממוצעים של 12 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק, כשבפליאוף ממצוצעיו של גרנט עמדו על 11.6 נקודות ו-3.3 ריב'.

* בארצות הברית מדווחים כי שיקגו לא מתכוונת להציע לכריס דאן לחתום על הארכת חוזה, והרכז צפוי לעזוב את הבולס לאחר שלוש שנים בקבוצה. על פי הדיווח הקליפרס מובילים במירוץ אחר דאן, כשעוד קבוצות בליגה היו רוצות אותו אצלן. מי שהבולס כן מתכוונים לחדש את חוזהו הוא הסווינגמן דנזל ולנטיין, כך טוענים ב-The Athletic.

כריס דאן החל את הקריירה שלו בליגה בעונת 2016/17 אז נבחר על ידי הטימברוולבס במקום החמישי בדראפט שנערך בקיץ 2016. בעונה שעברה רשם ירידה ניכרת במספריו לעומת שתי העונות הקודמות, כשקלע 7.3 נקודות למשחק יחד עם 3.4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully