וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'יימס הארדן וברוקלין הגיעו לסיכום". חלק מהשחקנים מתנגד להגעתו

הכוכב ינסה לשכנע את הרוקטס להעבירו לנטס, למרות שחלק מהשחקנים לא רוצה שיצטרף. מחיר ההצלחה של הלייקרס: גם אנתוני דייויס בודק את השוק

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

האם ג'יימס הארדן יחבור לקווין דוראנט וקיירי אירווינג בברוקלין? בארצות הברית הולכים ומשתכנעים שזאת אפשרות ממשית. אמש דיווח אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN שהארדן הציב את ברוקלין כיעד המועדף עליו אם יעבור בטרייד מיוסטון, והלילה (בין ראשון לשני) לקחו זאת ב"ספורטס אילוסטרייטד" צעד אחד קדימה.

לפי הכתב פארבוד אסנאשארי שדיווח לראשונה על השיחות בין הארדן לנטס, "העסקה סגורה עקרונית, וכל מה שחסר זה הסכמות על הפרטים הקטנים". לטענתו, מי שיוזם את השיחות הוא הארדן עצמו. "הוא רוצה לעבור לשם, וברוקלין רוצה אותו אצלה. זה עידן שבו השחקנים קובעים את גורלם. מה שנשאר לגלות זה האם יוסטון תהיה מוכנה לעשות עליו טרייד, או שתצליח לשכנע אותו להישאר".

אבל בין המהלך קורם עור וגידים או לא, נדמה שהוא כבר מעורר תגובות אמביוולנטיות בברוקלין. הנטס עשויים לוותר במסגרת העסקה על ספנסר דינווידי, כריס לוורט, טוריאן פרינס וג'ארט אלן, ולפי הכתב איאן בגלי, לא כל השחקנים בנטס מתלהבים מהאפשרות שהארדן יצטרף.

"מקורביו של הארדן יצרו קשר עם חלק משחקני ברוקלין כדי לבדוק איך הם רואים את האפשרות שהוא יצטרף אליהם. חלק תמכו ברעיון, אבל לא כולם היו בעד", כתב.

ב-NBA כבר מנתחים ברצינות את האפשרות שהארדן יעבור לברוקלין, ותוהים מה ההשלכות. ג'וש הארט מניו אורלינס צייץ: "אם הארדן הולך לברוקלין, נתראה ב-2022. את האליפות ב-2021 כבר ברור מי תיקח".

לעומתו, כתב ESPN בומאני ג'ונס הביע ספקנות. "הבעיה הגדולה לגבי הארדן וקיירי היא ששניהם אוהבים להתמזמז עם הכדור. אתם באמת חושבים שדוראנט חיכה כל כך הרבה זמן לחזור למגרשים רק כדי לעמוד בפינה ולראות את הארדן מכדרר?"

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
אפשר לסגור את הליגה? תלוי את מי שואלים. הארדן/GettyImages

ובזמן שבברוקלין עוסקים בכוכב שעשוי להגיע, בלייקרס מוטרדים מי מהכוכבים יישאר. הלילה דווח בארצות הברית שאנתוני דייויס יממש את אופציית היציאה מחוזהו (כצפוי, יש לומר) ויהפוך לשחקן חופשי, כשהמטרה העיקרית שלו היא לקבל חוזה משודרג וארוך טווח מהלייקרס.

לפי ESPN, הלייקרס יגיעו לדייויס מספר הצעות בימים הקרובים כדי להחתימו על חוזה ש"יגרום לו להרגיש בנוח ולהבין שהוא החלק המרכזי בעתיד של הקבוצה". גורם מכריע בהחלטתו של דייויס הוא מידת המחויבות של לברון ג'יימס ללייקרס. קינג ג'יימס חתום כל חוזה לעונה נוספת בשורות האלופה, ומחזיק באופציית שחקן להישאר עד קיץ 2022.

כך או כך, דייויס הוא רק אחד מתוך שורה של שחקנים בלייקרס שמתכננים לבדוק את האופציות בשוק. רייג'ון רונדו צפוי לעזוב כשהקליפרס ואטלנטה מוזכרות כמועמדות אפשריות להחתים אותו, ולצידו גם אייברי בראדלי וקנטביוס קולדוול פופ ניצלו את אופציית היציאה מהחוזה שלהם כדי לבדוק אפשרויות להרוויח יותר בקבוצה אחרת.

מי שבוודאות יהיה חלק מהלייקרס בעונה הקרובה הוא דניס שרודר, שיעבור בטרייד מאוקלהומה סיטי תמורת דני גרין והבחירה ה-28 בדראפט. מג'יק ג'ונסון הביע אמש התלהבות מהטרייד המסתמן וצייץ: "רוב פלינקה הנדס טרייד מעולה. אוהדי הלייקרס - הטרייד הזה שם אותנו בעמדה מצוינת לריפיט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully