וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר: "כל ילד חולם להיות במעמד הזה, מקווה שאזכה להגשים את החלום"

17.11.2020 / 6:42

קפטן הפועל תל אביב מתרגש לקראת דראפט ה-NBA אך ממשיך לעזור לקבוצתו המדשדשת: "יש לי מעטפת שעוזרת לי להתנתק". אכזבה מוולט למון ג'וניור שצפוי לשלם את המחיר בקרוב, בקבוצה מודים: "ייתכן שזה לא יספיק"

ים מדר באתגר הקומביין לקראת דראפט ה-NBA/מתוך יוטיוב

פתיחת העונה הלא טובה של הפועל תל אביב נמשכה אמש (שני) כשהאדומים הפסידו בבית להפועל ירושלים 88:76. החבורה של יאניס קסטריטיס הגיעה למשחק ללא ג'ון דיבלר הפצוע וג'יי פי טוקוטו שינחת בארץ בהמשך השבוע, ושיחקה ברוטציה של שמונה שחקנים בלבד.

למרות החיסרון בסגל, ובזכות העובדה שיריבתה עמדה בסיטואציה דומה, הקבוצה של קסטריטיס הייתה במשחק לאורך שלבים רבים, ונכנעה רק ברבע האחרון לריצה של ירושלים. ים מדר, יומיים לפני הניסיון שלו להבחר בדראפט ה-NBA, סיפק את משחקו הטוב ביותר העונה עם 23 נקודות ו-6 אסיסטים, כשבר טימור מוסיף 15 נקודות.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
"יש לי מעטפת שיודעת לנתק אותי מכל מה שקורה סביבי". ים מדר/דני מרון

"בין 1 ל-10, אני מתרגש 10. אין מה להסתיר, זה החלום. כל ילד היה חולם להיות במעמד הזה, אני עדיין חולם. אני מקווה שיהיו בשורות טובות ואזכה להגשים את החלומות שלי", אמר מדר בסיום והתייחס לעובדה שהוא מצליח לתפקד בסיטואציה הזאת: "מתנתקים מכל היתר, נמצאים עם הקבוצה ופחות עם דברים אישיים, מתנתקים מהטלפון כמה שאפשר. יש לי מעטפת שיודעת לנתק אותי מכל מה שקורה סביבי".

על המשחק עצמו אמר מדר: "לא ידענו להיות עקביים לאורך מספר דקות. היו לנו דקות טובות, אבל לא ידענו להיות עקביים ולהישאר איתם. אנחנו צריכים לעשות דברים אחרת ולהראות יותר טוב".

עוד בוואלה!

תקרית בין עידן זלמנסון לוולט למון ג'וניור: "חכה לי בחוץ"

לכתבה המלאה
וולטר למון ג'וניור שחקן הפועל תל אביב עם ים מדר בזמן ריב עם עידן זלמנסון שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
לא עומד בציפיות. וולט למון ג'וניור/דני מרון

בזמן שבקבוצה מחכים לדעת מה יעלה בגורלו של מדר בדראפט, מתקבעת ההחלטה לבצע שינוי נוסף מלבד הגעתו של טוקוטו, שיחליף את אחד מבין רג'י אפשואו או ג'ון דיבלר.

מי שאמור לשלם את המחיר הוא וולט למון ג'וניור, שאמנם קלע אמש 12 נקודות, רובן בסוף המשחק, אך רחוק מלעמוד בציפיות שהיו ממנו בתחילת העונה. אמש הצליח למון ג'וניור להתעמת גם עם עידן זלמנסון, עימות שנגמר רק על המגרש ולא התפתח מעבר לכך. אגב חלק מאנשי הקבוצה אמרו אמש כי: "ייתכן שזה עדיין לא יספיק, ונצטךר לבצע עוד שינויים, אבל השניים הראשונים די ברורים".

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully