וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בין עידן זלמנסון לוולט למון ג'וניור: "חכה לי בחוץ"

16.11.2020 / 22:53

שחקן הפועל ירושלים התעמת עם הזר של הפועל תל אביב, כשהשניים החליפו קללות וגם מקורבים להנהלת המארחת קיללו את זלמנסון, שטען: "למון דיבר לא מתאים לשחקנים שלנו". קטש: "אנחנו מתמודדים עם אתגרים בכל המובנים, עם זה עולים ומנצחים". קסטריטיס: "יש לנו רוטציה קצרה"

דיוויד בלאט מדבר על הדראפט של דני אבדיה/עריכה: ניר חן. מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

תקרית בסיום מפגש האדומות בדרייב-אין, בו ניצחה הערב (שני) הפועל ירושלים 76:88 את הפועל תל אביב ונותרה מושלמת אחרי שני משחקי ליגה. וולט למון ג'וניור התעמת עם עידן זלמנסון והשניים החליפו קללות כשזלמנסון מטיח בו: "חכה לי בחוץ". העימות המשיך מספר דקות. חלק מאנשי הפועל תל אביב המקורבים להנהלה ונמצאים באולם, החלו לקלל את זלמנסון וניסו להתקרב אליו בזמן שהתראיין בטלוויזיה.

זלמנסון הסביר: "למון קצת דיבר לא מתאים לשחקנים שלנו ואני יודע לכבד, אבל אף אחד לא ידבר לשחקנים בקבוצה שלנו ונהיה רגועים. בואו נתרכז בכדורסל, אני שמח שניצחנו ואנחנו מתקדמים. אנחנו משתדלים לחפות על מי שפצוע. אין ואקום בכדורסל, כל אחד עולה ונותן כל מה שהוא יכול ואני שמח שזה עבד היום. זה המקצוע שלנו, אנחנו מקצוענים וזה מה שאנחנו צריכים לעשות, אנחנו משחקים ועושים הרבה אלתורים, זה שונה, אבל אנחנו מקצוענים וצריכים להתאים את עצמנו".

וולטר למון ג'וניור שחקן הפועל תל אביב עם ים מדר בזמן ריב עם עידן זלמנסון שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
בלגן בסיום. עודד קטש מנסה להרגיע גם הוא את וולטר למון ג'וניור/דני מרון

עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים: "אני חושב שהגנתית שוב לא פתחנו מספיק אגרסיבי, אך הפעם עשינו התאמות מהר. בכל פעם שהצלחנו למסור יותר משלוש פעמים בהתקפה סיבכנו אותם והצלחנו לבצע מהלכים טובים. אנחנו צריכים להזיז את הכדור מהר יותר כדי לגרום לקבוצה להתאמץ בהגנה".

לגבי החיסורים: "גם אם הייתי מגיע בסגל מלא למשחק הייתי חושש. במחצית השנייה קיבלנו הרבה נקודות בגלל שהיינו קצרים בשחקנים, זה עזר לי לשמור על העבירות של הגבוהים. בשבועיים הקרובים אנחנו נצטרך לראות מה מצבו של ג'ייקובן בראון, ולאחר פגרת הנבחרת נראה מה יהיה. ברגע שנדע שהוא בריא ולרשותנו, אז נוכל לעשות התאמות ולהתחזק במקומות הנכונים כי עד אז קשה לדעת באיזו עמדה צריך להתחזק. מאז הקורונה כל הדברים התהפכו, אנחנו מתמודדים עם אתגרים בכל המובנים. עם זה עולים ומנצחים".

על העימות של וולטר למון מול עידן זלמנסון: "לא צריך להתרגש, דברים כאלה קורים".

על דוידאס סירווידיס שעוזב: "הוא שחקן צעיר, רוצה מאוד ללמוד. בחור מקסים, אוהב לעבוד, היה תענוג ברמה האישית, הוא צריך להתפתח בגוף, זה משהו שיקרה. זה יעזור לו בכמה מובנים, הוא אוהב לעבוד וללמוד. הוא יילך ל-NBA, תוך שנתיים-שלוש הוא יהיה שחקן טוב מאוד. יש הרבה שחקנים באירופה שיכלו להגיע ל-NBA".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 76:88 את הפועל תל אביב בחוץ

לכתבה המלאה
יאניס קסטריטיס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"קשה לחזור מול קבוצה איכותית ומנוסה כזו". יאניס קסטריטיס/דני מרון

יאניס קסטריטיס, מאמן הפועל תל אביב: "בסיום הרבע השלישי זה הלך לקראת משחק צמוד, והיה עלינו לשמור על ריכוז אבל לא עשינו את זה וירושלים הגדילה את ההפרש. לא משנה כמה אתה רוצה להילחם, זה קשה לחזור מול קבוצה איכותית ומנוסה כזו. אני לא חושב שאנחנו צריכים עוד סקוררים בסגל, יש לנו כבר שחקנים טובים. זה לא קשור בהכרח לכמה שחקנים יוצרים יש לך, אלא כמה טוב אתה משחק. גם היום יכולנו לנצח, אבל אנחנו צריכים להניע את הכדור יותר טוב. היו לנו 12 אסיסטים הערב, וזה מעט. יש לנו את השחקנים ואנחנו יודעים שהם יכולים לשחק טוב יותר. נשפר כמה דברים ויהיה יותר טוב".

על החיסורים בסגל: "כל כך הרבה בעיות, פציעות, וזה לא עוזר. כשמשחקים כל יומיים אין זמן להתכונן, וצריך לשים את הלב על המגרש. יש לנו רוטציה קצרה, בעיות עם פציעות, לא רק ג'ון דיבלר, גם טאליב זאנה וחואקין שוכמן. באנו כדי לנצח ונקלענו לבעיית עבירות, זה הפך את החיים שלנו ליותר קשים. אנחנו תמיד תומכים במי שבקבוצה, גם ג'ון דיבלר נשאר. נתמוך בכל חבר שנמצא כאן. ג'יי פי טוקוטו יביא תכונות שחסרות לנו, אנחנו יודעים את האיכות שלו. יש לנו משחק חשוב מאוד נגד מכבי חיפה ביום ראשון, על זה נשים את הפוקוס, ואחרי זה יש לנו פגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully