וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרבה אנשי NBA מאמינים שים מדר מסוגל להיבחר בסיבוב הראשון"

ב"דה רינגר" קבעו שגארד הפועל תל אביב מסוגל להפוך לאחת מגניבות הדראפט: "לא מדברים עליו מספיק". ב"אתלטיק" שידכו אותו לטורונטו: "הוא יהיה בשל ל-NBA בקרוב"

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

בזמן שיכולותיו של דני אבדיה נמצאות על שולחן הניתוחים השכם וערב, בארצות הברית יש מי שעוסק בהרחבה גם בחברו הקרוב, ים מדר. גארד הפועל תל אביב שהחליט להישאר בדראפט למרות שהיה יכול למשוך את מועמדותו ולהירשם מחדש לדראפט 2021, קיבל היום (שבת) אזכור של כבוד בפודקאסט ה-NBA של "דה רינגר".

"ים מדר כישרון מעניין מאוד, לא מדברים עליו מספיק", אמר האנליסט קייל מאן. "עקבתי אחריו במשחקים נגד מכבי תל אביב, הוא הרג את אבדיה בשמירת לחץ על כל המגרש, הוא בולדוג הגנתי".

הפרשן קווין אוקונור הוסיף לשבח את מדר: "היכולות ההגנתיות שלו מרשימות. הוא שומר אחד על אחד מעולה, יש לו אינסטינקטים נהדרים, והוא יודע למסור. יש מעט מוסרים טובים ממנו בדראפט הזה. הוא רואה את המגרש ב-360 מעלות, ומסוגל למסור מסירות מסובכות ויפהפיות. השאלה לגביו היא מה יהיו אחוזי הקליעה שלו בעתיד. יש סימנים חיוביים לגבי האספקט הזה, וגם שמעתי שיש לו מוסר עבודה נהדר, שהוא ממש אוהב את המשחק ורוצה להיות הכי טוב שהוא יכול להיות".

ים מדר שחקן מכבי הפועל תל אביב מול סנדי כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מתחת לרדאר של קבוצות NBA? תלוי את מי שואלים. ים מדר/דני מרון

לטענתו של אוקונור, "יש הרבה אנשים בליגה שמאמינים שהוא מסוגל להיבחר בסיבוב הראשון. אני עדיין חושב שזה מוגזם, כי הבסיס שלו עוד לא מספיק טוב. אבל אני כן מאמין בו. הוא יהיה שחקן ממש טוב. שחקנים כמוהו הופכים את הדראפט הזה ליותר טוב ממה שחושבים. בעוד חמש שנים, הוא ואחרים שיגיעו לליגה מסוף הסיבוב הראשון או הסיבוב השני, יהפכו את הדראפט הזה לעמוק. הוא ואחרים יכולים להפוך למשהו ב-NBA".

ב"אתלטיק" סקרו שורה של מועמדים לטורונטו, שמחזיקה בבחירה ה-29 בסיבוב הראשון וה-59 בסיבוב השני. מדר הוזכר כמועמד להיבחר על ידי הראפטורס, למרות ששמו כלל לא מופיע במוק דראפט של מומחה הדראפט של האתר סם וסיני.

"מדר כבר התבלט בליגה הישראלית, והוא נמצא בעיצומה של העונה השלישית שלו במקצוענים, בקבוצה עם שאיפות. יש קבוצות ב-NBA שעוקבות אחריו ומאמינות שהשיפור שלו יימשך, ושהוא יהיה מוכן לליגה בקרוב", כתבו על מדר. "כבר עכשיו יש לו חוש מצוין לחדירות וזריזות מרשימה. הוא קצת רזה מדי כרגע, אבל מחפה על זה עם אגרסיביות בהגנה".

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully