וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תציע לאנסו פאטי חוזה חדש, ניימאר שוב על הכוונת

ילד הפלא יזכה לשדרוג משמעותי בשכרו. דיווח ב"ספורט": ניימאר לא יעריך חוזה בפ.ס.ז' ושוב ינסה לפלס דרכו לקאמפ נואו

תקציר: ארגנטינה - פרגוואי 1:1/ספורט 1

אחרי חמישה ימים בבית החולים, שוחרר אנסו פאטי לביתו והחל כעת בהחלמה שתיקח מספר חודשים. על פי הערכות בספרד, ילד הפלא יחמיץ כ-30 משחקים, אולם גם הפציעה הקשה לא גרמה לברצלונה לשנות את תכניותיה לגביו. לפי "מארקה", במועדון כבר החלו במגעים על מנת להאריך את חוזהו של פאטי: "המגעים החלו לפני מספר שבועות, ולמרות שנותרו מספר סעיפים לסגור, הכל מתקדם בכיוון הנכון".

הסיכום, כך נכתב, יצטרך להיות מושג עד הבחירות לנשיאות המועדון, שנקבעו ל-24 בינואר. לילד הפלא יש חוזה עד 2022 בברצלונה, שאמנם שדרגה את סעיף השחרור שלו ל-400 מיליון יורו במהלך הקיץ, אך טרם החתימה אותו על חוזה משופר. השדרוג בשכרו היה נמוך, בהשוואה לזה שצפוי בחוזה הבא.

על פי דיווחים, במהלך הקיץ היתה קבוצה שמוכנה לשלם 150 מיליון יורו על פאטי ולהבטיח לו חוזה של 10 מיליון יורו לעונה, מה שככל הנראה יאלץ את ברצלונה לשלם לו סכומים דומים בחוזהו הקרוב.

אנסו פאטי שחקן ברצלונה מחמיץ מול פרננדו פאצ'קו שוער אלאבס. רויטרס
ברצלונה לא מתכוונת לאבד אותו. פאטי/רויטרס

בעוד בתקשורת הצרפתית דיווחו בימים האחרונים שניימאר צפוי לחדש את חוזהו בפריז סן ז'רמן, ב"ספורט" נטען הבוקר (שבת) כי "אם זה היה תלוי בו, הוא היה בברצלונה. כעת אין לו ממש קלף מיקוח, אבל בקיץ הבא יהיה: לנסות ולדרוש מכירה, שנה לפני שהוא הופך שחקן חופשי. גם אביו לא יפספס את ההזדמנות הזאת".

עוד נכתב כי כוכב נבחרת ברזיל אמנם מרוצה בפריז, אבל בקיץ הבא סאגת העזיבה שלו צפויה להפוצץ פעם נוספת. אלופת צרפת מודעת למצב, אביו של החלוץ אכן קיבל הצעה לחוזה חדש, אך תשובה טרם ניתנה. "המגעים כבר נמשכים זמן מה", הודה המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן לאונרדו. ניימאר אף עשוי לשמש קלף בבחירות לנישאות בברצלונה, אם כי לכולם ברור שכדי לבצע עסקה כל כך גדולה, הקטלאנים יצטרכו לדלל את הסגל ולמכור לכל הפחות את עוסמאן דמבלה או אנטואן גריזמן - אולי גם שניהם.

פ.ס.ז' דרשה תחילה 180 מיליון יורו עבור הכוכב שלה, אולם משבר הקורונה והעובדה כי חוזהו של ניימאר יסתיים בקיץ 2022 עלולים לגרום לה להפחית את מחירו של הברזילאי עד 100 מיליון יורו, כך לפי "ספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully