וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישב בכלא, הורחק מספרד - וכעת יהיה הפיתרון של קלופ בהגנה?

בפורטוגל טוענים כי בלם הנבחרת רובן סמדו, שהסתבך עם החוק בוויאריאל ומצא בית חדש באולימפיאקוס, נמצא על הכוונת של ליברפול

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

ליברפול ממשיכה בחיפושיה אחר בלם חדש שייכנס לנעליהם של וירג'יל ואן דייק וג'ו גומז. לפי דיווחים בפורטוגל, זה עשוי להיות רובן סמדו, ששיחק לאחרונה 90 דקות ב-0:0 של נבחרת פורטוגל מול ספרד והחל מ-2019 מככב באולימפיאקוס.

הבלם בן ה-26 גדל במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון וב-2017 נמכר לוויאריאל תמורת 14 מיליון יורו, אך היה מעורב בקטטה, ולאחר מכן בתקרית חמורה הרבה יותר שהסתיימה במעצר ובשורה של אישומים - בין היתר תקיפה, החזקת נשק, ניסיון חטיפה ואיומים ברצח. סמדו נכלא לחמישה חודשים, הגיע לעסקת טיעון ונטש את ספרד עם עונש מאסר על תנאי של חמש שנים, ואיסור להיכנס למדינה בשש השנים הקרובות. האלופה האנגלית בכל זאת תהיה מוכנה לרכוש אותו בינואר, עם פתיחת החלון, ולהציע לו חוזה לחמש שנים לפי התקשורת הפורטוגלית.

בלם נבחרת פורטוגל רובן סמדו. Gualter Fatia, GettyImages
מועמד מפתיע. רובן סמדו/GettyImages, Gualter Fatia

גומז עצמו, שנפגע בברכו באימון נבחרת אנגליה, נותח ואמור לשוב לקראת סיום העונה, העלה אמש פוסט באינסטגרם, בו הודעה למעריציו על התמיכה: "הדרך להחלמה כבר החלה. הייתי פה בעבר, אני יודע מה צריך ולבסוף אחזור חזק יותר. זה ריסק אותי, אבל אני מאמין שזו חלק מהתכנית של אלוהים ושהכל קורה מסיבה כלשהי. רציתי להודות לכולם על התמיכה, אתמוך בחברי לקבוצה בכל דרך שרק אפשר. נתראה בקרוב".

מאמן העבר האגדי של המרסיסיידרס קני דלגליש נשאל מה דעתו על הפציעות בחלק האחורי ואמר: "אני סומך על יורגן לקבל את ההחלטה הנכונה, הוא עשה כך בעבר. חבל שהחלון סגור, אבל הוא יקבל את ההחלטה הנכונה. נאט פיליפס וריס וויליאמס עשו עבודה טובה, עוד מוקדם לקבוע האם הם הפיתרון לטווח הארוך. כך או כך, אני משוכנע שיורגן יקבל את ההחלטות הנכונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully