וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל ניצחה 81:88 בחולון, ושמרה על מאזן מושלם

14.11.2020 / 21:30

21 נקודות של נתנאל ארצי ו-19 של יפתח זיו הוליכו את הקבוצה של ליובין לניצחון רביעי מפתיחת העונה. 25 של מגי לא הושיעו את חולון

תקציר ה-68:79 של ריאל מדריד על פואנלברדה/ספורט1

קבלו את הקבוצה הלוהטת של פתיחת העונה בליגת העל. הפועל גלבוע/גליל עלתה הערב (שבת) למאזן 0:4 מפתיחת העונה אחרי שרשמה עוד ניצחון נאה - הפעם 81:88 על הפועל חולון בחוץ. היריבה אמנם חסרה את ריצ'רד האוול ויוגב אוחיון וגם את ווילי וורקמן שנפצע במהלך הראשון של המשחק, אבל בין כה וכה הקבוצה של ליאור ליובין נראתה דומיננטית ברוב שלבי המשחק, גם במשחק פושר יחסית של שחקניה הזרים.

נתנאל ארצי השווה שיא קריירה בנקודות עם 21 לצד 7 ריבאונדים, יפתח זיו נראה טוב מאוד עם 19 ו-8 ריבאונדים, ואייזיאה קאזינס (14) וג'הייבה פלויד (13) הגיעו אף הם לספרות כפולות. מצד שני, 25 נקודות של טיירוס מגי, שהנהיג קאמבק ברבע האחרון, לא הספיקו לחולון שממשיכה להראות הרבה כישרון שעדיין לא מתורגם לניצחונות.

יפתח זיו שחקן גלבוע/גליל מול אייזאה קאזינס שחקן גלבוע/גליל. דני מרון
עוד משחק מצוין. יפתח זיו מול סי ג'יי האריס/דני מרון
ווילי וורקמן שחקן הפועל חולון. דני מרון
נפצע במהלך הראשון של המשחק. ווילי וורקמן/דני מרון

מהלך המשחק

הרבע הראשון היה רשום על שמו של נתנאל ארצי. הפורוורד הצעיר של גלבוע/גליל קלע לא פחות מ-14 נקודות בעשר הדקות הראשונות, ולמרות שחולון נשארה בעניינים (וראתה את ווילי וורקמן נפצע כבר במהלך הראשון), מהלך קוסט טו קוסט של יפתח זיו העניק לאורחת יתרון 21:22 בסיום הרבע הראשון.
הרבע השני נפתח בבליץ של גלבוע/גליל. יפתח זיו המשיך לצבור נקודות, ג'הייבה פלויד שלט בצבע, ואחרי ריצת 0:15 שקבעה 21:37 לאורחים, סטפנוס דדאס הזעיק פסק זמן. בדקות הבאות חולון הצליחו לעצור מעט את המומנטום של גלבוע, והמחצית הסתיימה ב-44:34 לזכות האורחת.

הסקוררים המובילים של חולון המשיכו לסבול מיום התקפי פושר, אבל פרדריק בורדיון וכריס ג'ונסון חיפו עליהם, ויחד הם הצליחו להחזיר את הביתיים לעניינים. לצערם, המומנטום של חולון נקטע כשלחובת האחרון נשרקה עבירה חמישית שנויה במחלוקת, וגלבוע סיימה את הרבע השלישי ביתרון 50:58. טיירוס מגי השאיר את חולון קרובה בפתיחת הרבע האחרון, ועם 11 נקודות מהירות גרם לליובין להזעיק פסק זמן בשוויון 64:64, כשנותרו שבע דקות לסיום. מגי המשיך לעשות ככל העולה על רוחו בדקות הבאות והמשחק נשאר צמוד, אבל שתי פעולות יפות וחכמות של יפתח זיו עזרו לגלבוע גליל להבטיח את הניצחון. 81:88 לאורחת בסיום.

שחקני הפועל חולון טיירוס מגי, סי ג'יי האריס. דני מרון
הרבה כישרון, מעט ניצחונות. הפועל חולון/דני מרון
נתנאל ארצי שחקן הפועל גלבוע/גליל. דני מרון
השווה שיא קריירה. נתנאל ארצי/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע/גליל: נתנאל ארצי 21 (7 ריבאונדים), יפתח זיו 19 (8 ריבאונדים, 4 אסיסטים), אייזיאה קאזינס 14, ג'הייבה פלויד 13, קרי בלקשיר וג'ון תומאסון 7 כל אחד, עמית גרשון 6, יותם חנוכי 1. גיל בני שותף (13 דקות) ולא קלע.

קלעו לחולון: טיירוס מגי 25, פרדריק בורדיון 21 (שיא קריירה) ו-5 ריבאונדים), כריס ג'ונסון 11, סי ג'יי האריס 8, אוריאל טרוצקי 6 ואייזיאה מיילס 6 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully