וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: בן קרטר ייחשב כישראלי, ים מדר ייגרע מהסגל?

13.11.2020 / 7:18

בנו של שחקן העבר מייקל קרטר יזכה למעמד זהה לזה של ג'ייק כהן. מקל הפצוע לא צפוי להיות בסגל הסופי, עתידו של מדר תלוי בדראפט

תקציר ה-68:79 של ריאל מדריד על פואנלברדה/ספורט1

נבחרת ישראל בכדורסל תתכנס כבר בשבוע הבא לסבב בדיקות קורונה ראשון לקראת היציאה לבועה בעיר ולנסיה שם יערכו המשחקים נגד ספרד ופולין במוקדמות יורובאסקט 2022. בנבחרת התאכזבו לשמוע כי גל מקל סובל מפציעה בירך שתשבית אותו לשבועיים עד שלושה, והוא לא צפוי להיות חלק מהמשחקים.

הבעיות בעמדת הגארדים לא נגמרות עם הפציעה של מקל, וגם של המתאזרח ספנסר וייס שזומן לאימונים ונפצע שלשום במשחקה של הפועל באר שבע. בנבחרת ידעו רק באמצע השבוע האם שחקנה של הפועל תל אביב ים מדר ייבחר בדראפט ה-NBA או לא. אם מדר ייבחר, יערכו שיחות בינו לבין ראשי הנבחרת ויוחלט האם לצרפו לנסיעה או לא. מי שיצאו לנסיעה אם בדיקות הקורונה שלהם יהיו תקינות הם יפתח זיו, תמיר בלאט, נועם דוברת ובר טימור שנמצא בכושר מצוין.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
בנבחרת ימתינו לראות אם הוא ייבחר בדראפט. ים מדר/דני מרון

הבשורה שהגיעה לידי איגוד הכדורסל בימים האחרונים נוגעת לשחקנה של הפועל אילת בן קרטר. בנו של שחקן העבר מייקל קרטר, שהפך בתקופה האחרונה לשחקן מוביל בליגת העל וזכה לזימון בכורה בליגת העל, ייהנה ממעמד דומה לזה של ג'ייק כהן בנבחרת ולא ייחשב למתאזרח אלא לישראלי לכל דבר ועניין.

המשמעות היא שעודד קטש יוכל לכלול בסגל אחד את קרטר, כהן, וטי ג'יי קליין שצפוי להיות המתאזרח בקמפיין הנוכחי. עם זאת, הבהירו בנבחרת כי גם המעמד החדש לא מבטיח את מעמדו של קרטר לקראת הנסיעה. השחקן בן ה-26 (2.03) עומד עד עתה העונה על 9.3 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully