וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "זה המשחק הכי טוב שלנו העונה"

12.11.2020 / 23:19

מאמן מכבי תל אביב החמיא לשחקניו לאחר ה-57:85 הגדול על ז'לגיריס קובנה: "חשוב שנבנה את סגנון המשחק שלנו בדרך של הערב"

תקציר ה-68:79 של ריאל מדריד על פואנלברדה/ספורט1

במכבי תל אביב שחררו הרבה לחץ לאחר שהקבוצה הביסה הערב (חמישי) ללא תנאי 57:85 את ז'לגיריס קובנה. הצהובים התפוצצו על אלופת ליטא, שלא הצליחה להגיב ולעצור את המפולת בדרך לפיגור 30 בסיום המחצית הראשונה. טיילר דורסי הוליך חמישה קלעים בספרות כפולות, כשדראגן בנדר וכריס ג'ונס שספגו לא מעט ביקורות במהלך השבועות האחרונים, הראו יכולת גבוהה גם הם בדרך לניצחון שלישי העונה ביורוליג.

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים על המשחק של הערב, הם הראו נחישות גדולה, מאמץ גדול, שיחקו הגנה נהדרת. ככה באים לשחק, נהדרים בהגנה, לשחק חכם בהתקפה, למסור עוד כדור, לשתף את כולם ושכולם יהיו מוכנים לקלוע. כמו שהתחלנו את המחצית הראשונה, שלטנו בקצב המשחק ולא השארנו להם מקום להגיב. ציפינו שהם ינסו לחזור, אבל במחצית השנייה גם עשינו עבודה נהדרת ושמרנו על ההתקפה הטובה בליגה על 57 נקודות. זה ברור שההגנה שלנו מביאה לנו את הניצחונות והיא מאפשרת לנו לקלוע 9 מ-11 מחוץ לקשת. אני רוצה שהשחקנים יבינו שאנחנו צריכים להמשיך ככה, פספסנו משחקים בסיומם, אבל חשוב שנבנה את סגנון המשחק שלנו בדרך של הערב. ברכות לשחקנים, נמשיך ככה".

על שחקני הספסל: "היום לדראגן ולכריס ועוז היו את המשחק הכי טוב שלהם ביורוליג, זה המשחק הכי טוב שלנו מתחילת העונה, כל מי ששיחק נתן את המקסימום ושיחק עם הלב. בשבילי זה הכי חשוב. אולי לפעמים לא נקלע טוב מבחוץ, אבל הדבר החשוב זה לעשות עבודה טובה בהגנה. קפצנו על כדור בתחילת המשחק עם שלושה ארבעה שחקנים וזה הראה כמה השחקנים משקיעים".

שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר עם דראגן בנדר. דני מרון
ניצחון אדיר לצהובים. בלייזר עם בנדר/דני מרון

המאמן היווני המשיך: "אנחנו מאמינים בכל השחקנים, ויודעים שהם שחקנים טובים ויכולים לשחק. מה שהראינו היום זה איך שאנחנו מתאמנים, והגיע הזמן שנשחק כמו שאנחנו נתאמן. הצורה שששיחקנו בהגנה עוזרת לנו, ראינו את התמונה הזאת באימונים שלנו. אנחנו צריכים להבין, שעם המאמץ הזה ננצח משחקים גדולים".

מאמן ז'לגיריס מרטין שילר: "ברכות למכבי, הגיע להם לנצח. ה-5 הדקות הראשונות של המשחק התחילו בסדר, אבל אחרי זה לא הצלחנו לעצור את הדימום במשך 15 דקות, גרמנו למכבי להגיע לזריקות קלות ובהתקפה לא הגענו לזריקות טובות וכשהגענו לזריקות טובות לא קלענו. חיברנו מחצית שנייה יותר טובה והשחקנים המשיכו להלחם".

על היכולת הגבוהה שגילו שחקני הקו האחורי של הצהובים: לא הופתעתי מהגארדים של מכבי, במיוחד עם הבעיות שלהם, היה ברור שלא יתחילו עם בנדר ב-4, כי הם צריכים אותו ב-5 והם התחילו לשחק יותר נמוך. המהירות שלהם שנוצרה מזה הייתה אתגר בשבילנו בלי שום קשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully