וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט בראש דירוג מוסרי האסיסטים בתולדות ליגת האלופות

12.11.2020 / 8:59

הפועל ירושלים נחלצה מפיגור משמעותי מול לימוז', ובמידה רבה הצילה לעצמה את העונה האירופית. הרכז הישראלי תפס את המקום הראשון באסיסטים בארבע שנות קיומו של המפעל. כריס קרמר: "לא שיחקנו טוב, אבל השגנו ניצחון גדול". אדם אריאל: "ידענו שאסור לנו להפסיד"

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

ברבע הראשון, אמש (רביעי) בארנה, ספגה הפועל ירושלים 28 נקודות, בעוד לימוז' פוגעת ב-6 מ-8 לשלוש. לאורך כל המחצית השנייה נעצרו הצרפתים על 27 נקודות ופגעו ב-3 מ-11 מחוץ לקשת. האדומים, שפיגרו כבר ב-15 הפרש וראו איך העונה האירופית עלולה להסתיים מעט אחרי שהחלה, גירדו ניצחון ביתי 75:81 ויצאו לפגרה של חודש מליגת האלופות בלא נזקים מיותרים.

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל עם כריס קרמר. דני מרון
ראו את העונה האירופית חומקת. שחקני הפועל ירושלים/דני מרון

עיקרי הדברים:

  • העליונות של תומאס, השינוי של כהן סבן
  • תמיר בלאט בפסגת דירוג מוסרי האסיסטים
  • המשחק הבא - בעוד חודש, כנראה עם ג'ייקובן בראון
  • מלקולם היל נותח בהדסה הר הצופים

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים ניצחה 75:81 את לימוז'

לכתבה המלאה

זה היה ערב שרחוק מלהזכיר כדורסל איכותי, אבל ירושלים יכולה לקחת איתה כמה נקודות מעודדות: טיישון תומאס, היחיד שממשיך להציג את יכולתו מהעונה שעברה, שלט מתחת לסלים עם 24 נקודות (15-12 לשתיים); תמיר בלאט, למרות ערב קליעה רע של 2 מ-9 לשלוש, מסר 11 אסיסטים וטיפס לפסגת הדירוג בליגת האלופות מאז היווסדה ב-2016 (ועקף את דושאן ג'ורג'ביץ'); ועדי כהן סבן, אף שלא לקח אפילו זריקה אחת, הביא במידה רבה את השינוי באנרגיות שהביא איתו מהספסל.

אלא שאולי נקודת האור המרכזית והמפתיעה ביותר הגיעה מכיוונו של כריס קרמר, שהוחתם מלכתחילה כ"סותם חורים" לקראת הפיינל אייט, שבו כלל לא השתתף בסופו של דבר. הגארד האמריקני שוב הפגין משחק אחראי וסולידי, שיחק יותר מכל אחד אחר בקבוצה (33:33 דקות) והיה שני בנקודות (15), שני בריבאונדים (5), שלישי באסיסטים (3) וראשון בחטיפות (3).

"היו לנו שני חצאים הפוכים", הודה קרמר. "היינו רכים בהגנה, לא הכתבנו את הקצב ונתנו להם לקלוע הרבה יותר מדי נקודות. לא שיחקנו טוב ממש, אבל אני גאה בקבוצה על הדרך שבה חזרנו והפכנו את המשחק במחצית השנייה. ברבע האחרון זה היה עניין של רצון, לב וגאווה. זה ניצחון גדול עבורנו".

אדם אריאל, שתרם 11 נקודות: "היינו חייבים לנצח כדי להישאר בתמונה, והתאפסנו במחצית השנייה. ידענו כמה המשחק הזה חשוב, ושאסור לנו לוותר ולהפסיד. אני שמח שהכדורים נכנסו ושמרנו טוב".

משחקה הבא של ירושלים במפעל יתקיים ב-9 בדצמבר, ועד אז היא צפויה לקבל בחזרה את ג'ייקובן בראון וייתכן שגם תחתים שחקן פנים נוסף. כל ארבע הקבוצות בבית ז' עומדות במאזן זהה של 1:1, בעקבות ניצחונה של איגוקאה על טורק טלקום אנקרה 66:77.

מלקולם היל נותח אתמול בכף ידו בבית החולים הדסה הר הצופים, בעקבות השבר שספג במשחק נגד הפועל חולון בגביע ווינר. "היל נותח בהצלחה ויחל בפיזיותרפיה כבר בימים הקרובים", מסר הרופא המנתח, ד"ר שי לוריא, מנהל היחידה לכירורגיה של היד בהדסה.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully