וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים ניצחה 75:81 את לימוז'

הקבוצה של עודד קטש פיגרה בהפרש דו ספרתי במהלך הרבע השלישי, אך רבע רביעי מוחץ בו ניצחה 9:23 סידר לה ניצחון בכורה באירופה. טיישון תומאס (24) וכריס קרמר (15) הצטיינו בירושלים

טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הפועל ירושלים מחפשת ניצחון בכורה באירופה. טיישון תומאס/דני מרון

זה לא הלך יפה, בשלבים מסויימים זה נראה אפילו די רע, אבל הפועל ירושלים רשמה הערב (רביעי) את ניצחונה הראשון העונה בליגת האלופות של פיב"א לאחר 75:81 על לימוז' הצרפתית. הקבוצה של עודד קטש נראתה לא טוב במחצית הראשונה, בעוד הצרפתים הפגיזו מעבר לקשת באחוזים מדהימים (8 מ-11 בשני הרבעים הראשונים), אך במחצית השנייה האורחת נעלמה, וספגה נוקאאוט ברבע האחרון בדמות 9:23 למחזיקת הגביע הישראלית.

טיישון תומאס (24) היה פשוט נהדר והחזיק את הפועל ירושלים במשחק במהלך המחצית הראשונה. תמיר בלאט אמנם קלע באחוזים לא טובים מהשדה (2 מ-9), אך ניהל נהדר את המשחק של המארחת עם 11 אסיסטים. אדם אריאל עלה טוב מהספסל של עודד קטש, כשדקות טובות של כריס קרמר בסיום, בנוסף להגנה נהדרת של סולימאן בריימו, סייעו לירושלמים לצאת עם הניצחון, והיא במאזן 1:1.

קלעו להפועל ירושלים: טיישון תומאס 24 נקודות, כריס קרמר 15 ו-5 ריב', טאריק פיליפ 14, אדם אריאל 11, סולימאן בריימו 8 ו-6 ריב', תמיר בלאט 6 ו-11 אס', עידן זלמנסון 2, דוידאס סירווידיס 1.

קלעו ללימוז': פיליפ סקראב 26, הוגו אינוורניזי (5 ריב') וג'רי בוטסיאל (12 ריב') 12 כ"א, דמרכוס נלסון 9, ניקולאס לאנג 8, גרימזיי פאומייה 6, בנואה אמבאלה 2.

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
תמיר בלאט בפעולה/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

ירושלים פתחה את המשחק בצורה רעה ופיגרה כבר 26:11 כשהיא מציגה כדורסל שלא מתאים למשחק ובעיקר הגנה פריכה שאפשרה לצרפתים לקלוע כמעט כל זריקה. טיישון תומאס היה היחיד שהגיע למשחק ובתום רבע של כדורסל זה 15:28 ללימוז'.

רבע 2:

הרבע השני לא הביא עימו בשורה מיוחדת אחרי 5:30 דקות של כדורסל ירושלים בפיגור 38:24 כשטיישון תומאס (12 נקודות) וטאריק פיליפ (8) הם היחידים שמתפקדים. מנגד, הצרפתים עם 8 מ-11 לשלוש ועם הרבה ביטחון. הפועל ירושלים ביצעה ריצת 2:12 בסיום הרבע וירדה למחצית בפיגור מינימלי, 42:36.

שחקן הפועל ירושלים טאריק פיליפ. דני מרון
ירושלים חזרה למשחק צמוד. טאריק פיליפ/דני מרון

רבע 3:

המארחת המשיכה לקזז בפער של הצרפתים, כששלשה של טאריק פיליפ קבעה 43:46 בלבד ללימוז'. מרכוס גיניארד החזיר את ההפרש ל-8 עם נקודות מתחת לסל. על אף ירידה חדה באחוזים מעבר לקשת של לימוז', הצליחה האורחת לשמור על יתרונה ובסיום הרבע השלישי הוליכה 58:66.

רבע 4:

ירושלים רצה 0:7 מהיר בפתיחת הרבע המכריע והורידה ל-66:65 בלבד. שלשה של תמיר בלאט סגרה ריצת 0:10 בפתיחת הרבע והעבירה את היתרון למארחת. דמרקוס נלסון קלע נקודה ראשונה עבור לימוז' מקו העונשין, ארבע דקות מתחילת הרבע. נקודות במתפרצת של כריס קרמר קבעו 67:72 מקומי, ומאמן הצרפתים הזעיק פסק זמן, שלא עזר לקבוצתו. בסיום, ניצחון בכורה העונה באירופה לירושלים - 75:81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully