וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "דרגאן בנדר עדיין לא מצא את הקצב שלו". האנטר צפוי להיעדר

11.11.2020 / 16:20

מאמן מכבי תל אביב הודה שההתקדמות של הקרואטי "איטית יותר ממה שרצינו". על הלחץ במועדון אמר: "אם תנצח 10 משחקים ברצף במכבי, אתה צריך לנצח 11". האמריקאי בספק לז'לגיריס (חמישי, 21:05, ספורט5)

תקציר ה-68:79 של ריאל מדריד על פואנלברדה/ספורט1

מכבי תל אביב תמשיך את עונת היורוליג שלה מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) כשתארח את ז'לגיריס קובנה במסגרת המחזור השמיני. הצהובים מגיעים למשחק מירכתי הטבלה של היורוליג עם שני ניצחונות וחמישה הפסדים, בעוד הליטאים נמצאים בצמרת הגבוהה עם חמישה ניצחונות מול שני הפסדים בלבד.

ניצחון אחד בששת משחקי היורוליג האחרונים, זה המאזן הלא מחמיא של מכבי תל אביב בחודש האחרון. אם זה לא מספיק, אז הצהובים זייפו באמצע השבוע בגביע המדינה נגד מכבי אשדוד מהלאומית, עלו לשלב הבא בגביע, אך היו רחוקים מלהציג יכולת ראויה. האלופה הישראלית מגיעה למשחק שיהיה הרביעי שלה בשבוע אחד, ועם אות'לו האנטר בספק אחרי שלא התאמן מאז שספג מכה בראשו בשבוע שעבר בהפסד באיסטנבול. דראגן בנדר, שלא שיחק מאז אותו משחק וספג מכה ברגלו, אמור לשחק.

במכבי תל אביב רואים את המשחק הקרוב כמשחק מפתח, במיוחד כשבשבוע הבא הקבוצה תצא לשני משחקי חוץ בספרד נגד ריאל מדריד ו-ולנסיה, והיא עלולה בהפסד ביתי לליטאים להגיע למצב בו היא פותחת פער משמעותי מהמקום שמוביל לפלייאוף. שלושת הפצועים הנוספים של הקבוצה, ג'ון דיברתולומיאו, יובל זוסמן ועומרי כספי, לא ישחקו מחר, אך עשויים להצטרף לנסיעה לספרד.

אותלו האנטר מכבי תל אביב. דני מרון
עדיין בספק. אות'לו האנטר/דני מרון

"יש לנו משחק חשוב מאוד מחר, אנחנו משחקים נגד הקבוצה הכי טובה בהתקפה ביורוליג, קבוצה עם 4 מ-4 במשחקי החוץ", אמר יאניס ספרופולוס במסיבת העיתונאים. "המספרים האלה מראים את האיכות שיש להם, זה לא מפתיע שהם מובילים את הטבלה כי הם משחקים טוב מאוד, הם בכושר טוב, הכושר הטוב ביותר ביורוליג. כדי לנצח את המשחק הזה אנחנו צריכים לשחק טוב בהגנה, לחתוך את הנקודות שלהם, ולשמור עליהם בצורה חכמה, לקרוא את מה שהם רוצים לעשות בהתקפה ולבלבל אותם. התקפית אנחנו צריכים לשחק חכם, למצוא את החלקים החלשים שלהם בהגנה ולפגוע בהם שם. אני מצפה למשחק קשה מאוד מהצד שלנו, נילחם על הניצחון הזה בכל הכוח שלנו".

על השחקנים שאינם נמצאים בכשירות מלאה אמר המאמן: "אנחנו לא יודעים עוד לגבי אות'לו, יש לנו שלושה שחקנים חסרים ויש סיכוי שהוא לא ישחק מחר, נדע אחרי אימון הבוקר. אם הוא לא ישחק, ננסה לכסות עם השחקנים שיש לנו. לגבי בנדר, עד עכשיו הוא לא מצא את הקצב שלו, מההתחלה אמרתי שהוא הגיע אחרון לקבוצה, בסוף ספטמבר, ולא שיחק במשחק הראשון באוקטובר, הוא לא עשה את ההכנה לעונה, הוא לא עשה אימונים עם מגע במשך שבעה-שמונה חודשים, הוא מחוץ לקצב משחק, וזה יהיה המשחק הרביעי שלנו בשמונה ימים ולא התאמנו. לא יכולתי להשתמש בו בליגה כי הייתה לו מגבלה קטנה בברך. ההתקדמות שלו איטית יותר ממה שרצינו, ובמשחקים שרצינו שישחק הוא היה פצוע, אבל אני מאמין שהוא יהיה בסדר. אנחנו בוטחים בו והוא צריך להיות מוכן לשחק".

על פתיחת העונה הבינונית של קבוצתו אמר היווני: "יש קשר בין סיומי המשחקים שלנו לחסרונות שלנו. ברוטציות קצרות, שחקנים הם בני אדם, הם לא מכונות. הם לא יביאו את אותה התפוקה בכל יום, אז ברוטציה קצרה ביורוליג, יש לנו בעיה. אני מצפה שהשחקנים יהיו מוכנים להילחם חזק, והדבר הכי חשוב בשבילי זה לקבל את ההחלטות הטובות בהתקפה ובהגנה. הגיע הזמן שננצח את ז'לגיריס, ידעתי שלא ניצחתי אותם עדיין עם מכבי, זו קבוצה טובה מאוד, יש לנו מוטיבציה גבוהה יותר לנצח משחקים כאלה. כשאתה משחק בשביל מכבי אתה צריך לנצח משחקים לא משנה כמה לחץ יש, אם תנצח 10 משחקים ברצף, אתה צריך לנצח 11, זה לא קל. אני המאמן של מכבי, והשחקנים שלי הם השחקנים של מכבי, אני אוהב את הלחץ הזה, כי איתו אני מייצר טוב יותר. השחקנים שלי יודעים שלא משנה מה הם צריכים לשחק הכי קשוח שאפשר".

עוד בוואלה!

מסתמן: פקונדו קמפאסו ייפרד מריאל מדריד, אך יספיק לשחק נגד מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם דרגאן בנדר. דני מרון
זה עדיין לא זה. בנדר וספרופולוס/דני מרון

אם יש משהו שצריך להדאיג את מכבי תל אביב בנוסף הוא המאזן נגד ז'לגיריס. הצהובים הפסידו את כל ארבעת משחקיהם האחרונים נגד הליטאים, שאף ניצחו בשניים משלושת הביקורים האחרונים ביד אליהו. גם יאניס ספרופולוס הפסיד את כל משחקיו עם הצהובים לז'לגיריס, הקבוצה היחידה שהוא עוד לא הצליח לנצח כמאמן מכבי תל אביב ביורוליג פרט לריאל מדריד.

ז'לגיריס עברה הקיץ מהפכה של ממש. המאמן שרונאס יאסיקבצ'יוס ואת מקומו תפס מרטין שילר האוסטרי, שאימן לפני כן בליגת הפיתוח של ה-NBA. שילר צירף לא מעט שחקני מפתח ביניהם שחקני הפנים אוגוסטין רוביט וג'ופרי לוברן, הפורוורד נייג'ל הייז והקלע סטיב ואסטוריה, אבל השלד של ז'לגיריס נשמר וכולל את הרכז לוקאס לקביצ'יוס, הקלע הפנטסטי ארטוראס מילקניס, הפורוורד הוותיק פאוליוס ינקונאס, הרכז האמריקאי תומאס ווקאפ ומעל כולם עד כה ה-MVP של אוקטובר ביורוליג, מריוס גריגוניס עם 15.7 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק. הכישרון הצעיר של הליטאים רוקאס יוקובייטיס לא יוכל להשתתף במשחק לאחר שנדבק בקורונה לפני פחות משבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully