וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: פקונדו קמפאסו ייפרד מריאל מדריד, אך יספיק לשחק נגד מכבי תל אביב

10.11.2020 / 19:17

הרכז הארגנטינאי ישלם לבלאנקוס 6 מיליון יורו תמורת שחרורו ועשוי לעבור לדאלאס. נדחה המשחק בין מילאנו לזניט

תקציר ה-68:79 של ריאל מדריד על פואנלברדה/ספורט1

ריאל מדריד פתחה את עונת היורוליג בעצלתיים, ועומדת על מאזן שלילי בלתי אופייני, אבל הצרות שלה רק מתחילות. הבלאנקוס עומדים לאבד את כוכבם הגדול פקונדו קמפאסו, שעל פי הדיווחים בספרד הודיע באופן רשמי לראשי המועדון על כוונתו לעזוב ל-NBA לקראת פתיחת העונה החדשה בארה"ב בחודש הבא.

נכון לעכשיו, ההערכות הן כי קמפאסו (29, 1.81), שזו עונתו החמישית בקבוצה, ייפרד ממנה בסוף השבוע הבא, לאחר המחזור הכפול ביורוליג שבמסגרתו ישחק נגד מכבי תל אביב ופנרבחצ'ה. הוא צפוי לשלם לריאל בייאאוט של שישה מיליון יורו, בהתאם לחוזהו. חלק מהסכום התקזז מהשכר שלא שולם לו מאז תחילת העונה, והיתרה תועבר בתשלומים.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יעזוב את ריאל, אבל צפוי לשחק נגד מכבי תל אביב. קמפאסו/GettyImages

קמפאסו עומד להותיר חלל עצום בעמדת הרכז, שכרגע כוללת את סרחיו יוי, ניקו לפרוביטולה וקרלוס אלוסן בן ה-19. אחת הקבוצות שמעוניינות בשירותיו היא דאלאס מאבריקס, שבמדיה הוא עשוי לשחזר את שיתוף הפעולה עם לוקה דונצ'יץ'. ייתכן שממנה גם יגיע מחליפו של הארגנטינאי: המאמן פאבלו לאסו מעוניין להנחית רכז חדש, ואחד המועמדים המובילים הוא הפורטוריקני הוותיק של המאבס, ג'יי ג'יי בראה (36, 1.78), שמעולם לא שיחק באירופה.

בינתיים ביורוליג, אולימפיה מילאנו לא עלתה לטיסה המתוכננת שלה לסנט פטרסבורג, לקראת משחק ההשלמה שנקבע לה למחר נגד זניט. זאת בעקבות התפרצות הקורונה בקבוצה האיטלקית. ביורוליג הודיעו שהמשחק נדחה למועד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully