וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מחכה ללימוז' במשחק גורלי: "תמיד יש כאן לחץ"

10.11.2020 / 18:48

אחרי ההפסד באנקרה, האדומים חוששים להיקלע לבור שיסבך אותם במאבקי העלייה בליגת האלופות. מסתמן: ג'ייקובן בראון יהיה כשיר לאחר החזרה מפגרת הנבחרות

תקציר ה-68:79 של ריאל מדריד על פואנלברדה/ספורט1

הפועל ירושלים לא הפסידה בבית בליגת האלופות כבר שנה ו-11 חודשים. מאז דצמבר 2018 היא עומדת על 13 מ-13, אבל מחר (רביעי, 21:00) יהיה אחד המשחקים החשובים שלה: אף שהעונה רק החלה, והמפגש עם לימוז' יהיה במחזור השני בלבד, תהיה לו חשיבות מכרעת אל מול היציעים הריקים בארנה.

אחרי ההפסד באנקרה במחזור הפתיחה, ולאור קיצור שלב הבתים לשישה מחזורים בלבד, מאזן 2:0 עלול להתברר כבור שיהיה קשה לאדומים להתאושש ממנו במאבק על שני המקומות הראשונים בבית ז', שמקנים כרטיס לשמינית הגמר.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. דני מרון
"תמיד יש כאן לחץ. אנחנו מגיעים מעט חסרים, ולא במצב אידיאלי, אבל צריך לשים הכול בצד ולעלות בצורה אגרסיבית מהרגע הראשון". קטש/דני מרון

הצרפתים נחתו כבר אמש בישראל, אחרי מסע בן 15 שעות, ויחסרו את הרכז הפצוע לודוויק בייהורסט. במשחקם הקודם הם ניצחו בבית את איגוקאה 75:80, ובליגה הם עומדים על מאזן 2:3. לפני כשבועיים הפסידו בלוולואה, ומי שהצטיין נגדם היה תומר גינת עם 23 נקודות ומדד 27 ב-26 דקות.

"גודל זה חשוב בכדורסל, ונצטרך להיות מרוכזים ועקביים בסגירה לריבאונד", העריך מאמן ירושלים, עודד קטש, בנוגע ליתרון הצפוי של הצרפתים בצבע - בעיקר הודות לג'רי בוטסלה (27, 2.07), שכיכב במחזור הראשון עם 25 נקודות ושבעה ריבאונדים. "הכנו כמה התאמות לעניין הזה, אבל זה לא הכול. אנחנו יכולים לרוץ יותר. זו קבוצה אתלטית, עם קליעה טובה".

בשל חלון הנבחרות במוקדמות היורובאסקט, ליגת האלופות תחודש לאחר המשחק רק בעוד חודש, ועד אז ג'ייקובן בראון אמור כבר לשוב לפעילות. למלקולם היל ייקח זמן ממושך יותר לחזור.

על התכונה לקראת ההתמודדות אמר קטש: "תמיד יש כאן לחץ. אנחנו מגיעים מעט חסרים, ולא במצב אידיאלי, אבל צריך לשים הכול בצד ולעלות בצורה אגרסיבית מהרגע הראשון, לשחק את הכדורסל שלנו ולהיצמד לתוכנית המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully