וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הופעת ענק למיציץ', אנאדולו עם ניצחון שלישי ברציפות

עודכן לאחרונה: 14.11.2020 / 0:01

הגארד הפגיז 33 נקודות בדרך ל-77:80 קשה בחוץ על פנאתינייקוס. ריאל מדריד יצאה מהמאזן השלילי לאחר 67:73 על הכוכב האדום בלגרד. באיירן מינכן חזרה לנצח

תקציר ה-68:79 של ריאל מדריד על פואנלברדה/ספורט1

המחזור השמיני ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. ריאל מדריד השיגה ניצחון חוץ 67:73 בבלגרד על הכוכב האדום, והיא כבר במאזן 4:4. אנאדולו אפס רשמה גם היא ניצחון שלישי ברציפות כשגברה 77:80 בחוץ על פנאתינייקוס. באיירן מינכן התבססה במקום השני לאחר שניצחה 79:90 את ולנסיה. זניט ניצחה בחוץ את וילרבאן 53:66.

* המשחק בין חימקי מוסקבה למילאנו נדחה.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ניצח במשחק הפרידה לקראת המעבר ל-NBA? קמפאסו/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד - ריאל מדריד 73:67

לאחר פתיחת העונה הרעה הבלאנקוס כבר במאזן 4:4 לאחר שהשיגו הערב בסרביה את ניצחונם השלישי ברציפות. המארחת הוליכה בסיום המחצית הראשונה, אך השחקנים של פאבלו לאסו ביצעו מהפך בזכות רבע שלישי נהדר אותו ניצחו 11:23. טריי תומפקינס עלה נהדר מהספסל של ריאל מדריד והוליך את קלעיה עם 14 נקודות, להן הוסיף 6 ריבאונדים. פקונדו קמפאסו תרם 8 נקודות ו-5 אסיסטים במה שעשוי להיות משחקו האחרון בריאל מדריד לפני מעבר אפשרי ל-NBA. ג'ורדן לויד שוב בלט בשורות הכוכב האדום עם 22 נקודות אך זה לא עזר לאלופה הסרבית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
הצגה. ואסיליה מיציץ'/GettyImages

פנאתינייקוס - אנאדולו אפס 80:77

דרמה לא קטנה קיבלנו הערב באואקה באתונה. הקבוצה של ארגין עתמאן שפתחה את העונה עם 4:1 חיקתה את ריאל מדריד וסגרה את המאזן השלילי עם ניצחון שלישי ברציפות. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהטורקים מידי פעם לוחצים על הדוושה ופותחים פער קטן מהמארחת, אך זו נשארה קרובה. ברבע האחרון כבר פתחה אנאדולו פער דו ספרתי מפנאתינייקוס, אך גם אז ידעו היוונים לחזור עד מינוס 3 בלבד. 6 שניות לסיוום הלך גאורגיוס פפאג'יאניס לקו העונשין ודייק בזריקה הראשונה, אך את השנייה החטיא. שחקני פאו לא הצליחו להשיג את הריבאונד ועשו עבירה על אדריין מוארמן שסגר עניין מהקו. ואסיליה מיציץ' היה אדיר בשורות המנצחת עם 33 נקודות, כש-18 של שלווין מאק בבכורה, לא עזרו ליוונים.

ולדימיר לוצ'יץ' שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הצטיין מול האקסית. לוצ'יץ'/GettyImages

באיירן מינכן - ולנסיה 79:90

המארחת ממשיכה להיות הפתעת העונה, לפחות על פי תחילתה. הבווארים שבו לנצח ביורוליג לאחר תבוסה במחזור הקודם בספרד מול ריאל מדריד, וזה ממש לא הלך להם בקלות. המשחק היה צמוד לכל אורכו כשקלמן פרפליץ' ובויאן דובלביץ' לא מאפשרים למארחת לברוח. במצב של 76:76 שלוש דקות לסיום, טסה באיירן ל-3:14 בניצוחם של לוציץ', שלהט עם 22 נקודות מול קבוצתו לשעבר, ופאול ציפסר שתרם 20 מהספסל, וסגרה ניצחון שישי העונה. ולנסיה עם הפסד שלישי.

משחק נוסף:

וילרבאן - זניט סנט פטרסבורג 66:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully