וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אופיר מרציאנו עשוי לפתוח מול צ'כיה

12.11.2020 / 15:09

ניצן והרוש אמורים היו לחלק ביניהם את הדקות מול נורבגיה, אולם כעת הקרב על אפודת השוער נפתח מחדש. רוטנשטיינר לסביבתו: "הופתעתי מביטול המשחק ומההחלטה של הנורבגים"

נבחרת ישראל נוחתת בנורבגיה לקראת משחק הידידות/ההתאחדות לכדורגל

הקרב על אפודת השוער הראשון של נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול צ'כיה וסקוטלנד בשבוע הבא, פתוח לגמרי. וילי רוטנשטיינר התכוון לתת אתמול (רביעי) לאיתמר ניצן ואריאל הרוש לשחק כל אחד מחצית מול נורבגיה אבל משהתבטל המשחק, נפתח המאבק מחדש. אחרי שני המשחקים האחרונים מול צ'כיה וסלובקיה נדמה היה שאופיר מרציאנו מחוץ לתמונה, אך לא מן הנמנע כי רוטנשטיינר יחזור אליו שוב במשחק מול צ'כיה ביום ראשון.

"ברור שאנחנו צריכים להגיב לטעויות של אופיר מרציאנו", אמר המאמן האוסטרי לפני כשלושה שבועות. "אנחנו צריכים שוער בנבחרת שיכול לנצח משחקים עבורנו. אנחנו בוחנים שוערים בישראל ומעבר לים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה".

רוטנשטיינר חוגג היום 58 ובנבחרת מציינים זאת. האוסטרי סיפר בסביבתו על מה שאירע ב 24 השעות האחרונות - ביטול משחק הידידות מול נורבגיה, שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה: "הופתעתי מביטול המשחק ומההחלטה של הנורבגים. נאמר לנו שזו החלטה פנימית שקשורה למדינה. רציתי לתת לכמה שחקנים לשחק בחלק מהמשחק. זה שהמשחק בוטל יאפשר לנו להגיע קצת יותר רעננים למשחק בצ'כיה".

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הופתע. רוטנשטיינר באוסלו/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הנבחרת ערכה היום אימון במלון באוסלו ויצאה לשדה התעופה לקראת ההמראה לפראג, שם תתאמן רק מחר. שחקן בני סכנין אוסמה חלאיילה יצא מהארץ לכיוון צ'כיה וביצע עצירת ביניים בקייב, משם ימשיך לפראג כדי לחבור לנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully