וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל צפויה לקיים משחק ידידות מול איחוד האמירויות

11.11.2020 / 19:07

בכירי ההתאחדות לכדורגל בישראל שוחחו עם בכירי ההתאחדות באמירויות לגבי שיתופי פעולה. חסון: "החיבור נראה הדבר הטבעי ביותר"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה/ספורט 1

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון והמנכ"ל רתם קמר קיימו אחר הצהריים שיחת זום עם בכירי ההתאחדות של איחוד האמירויות בנוגע לשיתוף פעולה בין ההתאחדויות וקיום משחק ידידות בין הנבחרות הבוגרות של שתי המדינות. בשיחה הועלו רעיונות לשיתופי פעולה במספר תחומים ונקבע כי מועד המשחק בין הנבחרות יתואם בזמן הקרוב בין מנכ"לי ההתאחדויות.

"החיבור בין שתי ההתאחדויות נראה הדבר הטבעי ביותר ואין לי ספק שהצדדים יצאו ממנו נשכרים", אמר אורן חסון. "יש לנו הרבה תחומים בהם נוכל להתקדם יחד לטובת הענף בשתי המדינות ולטובת חיזוק הקשר בין ישראל לאיחוד האמירויות. האפשרות למשחק בין הנבחרות, שהיתה נראית דמיונית עד לפני מספר חודשים, קרובה להפוך למציאות".

אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"האפשרות למשחק בין הנבחרות, שהיתה נראית דמיונית עד לפני מספר חודשים, קרובה להפוך למציאות״. חסון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

מדובר בהמשך ישיר של הקשר הספורטיבי בין שתי המדינות. לפני כשלושה שבועות הודיעה מנהלת הליגה על שיתוף פעולה עם מקבילתה באיחוד האמירויות, שבמסגרתו יבוצעו מהלכים ספורטיביים, כלכליים, טכנולוגים וחברתיים משותפים. בקרוב ייפגשו הצדדים באבו דאבי כדי לקדם את היוזמות הללו.

מכבי חיפה, מצידה, הודיעה בחודש שעבר על שיתוף פעולה עם אל-אין מאבו-דאבי, במסגרתו היא צפויה לקיים את "משחק השלום". "מערכת היחסים תכלול שיתופי פעולה הן בצד הספורטיבי והן בצד העסקי", אמר יעקב שחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully