וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה: ארגנטינה סיימה ב-1:1 עם פרגוואי

האלביסלסטה איבדו נקודות ראשונה אחרי ששער של מסי (58) נפסל בצורה מעוררת מחלוקת. רומרו (21) כבש לאורחים, גונסאלס (41) השווה. אקוודור ניצחה בבוליביה

תקציר: ארגנטינה - פרגוואי 1:1/ספורט 1

המחזור השלישי במוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה יצא הערב (חמישי) לדרך עם ניצחונה הדרמטי של אקוודור 2:3 בבוליביה. במשחק השני ארגנטינה סיימה רק ב-1:1 ביתי מול פרגוואי.

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
שער שלו נפסל בצורה מעוררת מחלוקת. ליאו מסי/רויטרס

ארגנטינה - פרגוואי 1:1

האלביסלסטה קיבלו חדשות משמחות מכיוונו של ליאונל מסי, שפתח במשחק הלילה אבל לא הצליח להוביל את נבחרתו לניצחון שלישי בשלושה משחקים אחרי ששער שלו נפסל בצורה מעוררת מחלוקת. אנחל רומרו העלה את האורחים ליתרון מפתיע (21) בפנדל אחרי שלוקאס מרטינס הכשיל את אלמירון ברחבה. ניקולאס גונסאלס שחקנה של שטוטגרט השווה לפני ההפסקה (41) בנגיחה מקרן של לו סלסו.

בדקה ה-58 מסי כבש שער אופייני בבעיטה בנגיעה בתוך הרחבה וחשב שהוא מכריע את המשחק. אלא שהשופט קיבל איתות מאנשי ה-VAR שפסלו את השער בטענה לעבירה של גונסאלס במהלך שהחל את הגול, מה שעורר את חמתו של סקאלוני. ארגנטינה עם שבע נקודות אחרי שלושה מחזורים וביום שלישי היא תצא למשחק חוץ נגד פרו. פרגוואי תארח את בוליביה למשחק קל על הנייר. .

שחקן נבחרת אקוודור בדר קאיסדו. Javier Mamani, GettyImages
שער בכורה במדי אקוודור. בדר קאיסדו חוגג/GettyImages, Javier Mamani

בוליביה - אקוודור 3:2

ניצחון שני ברציפות לאורחת, ששמרה על המאזן ההיסטורי שלה ללא הפסד על אדמת בוליביה. חואן ארסה השתחרר נהדר ברחבה והעלה את בוליביה ליתרון עם בעיטה שטוחה אל הרשת בדקה ה-37, אבל מויסס קאיסדו בן ה-19 בישל שער בכורה לבדר קאיסדו בדקה ה-46 וגם לאנחל מנה שהשלים מהפך בדקה ה-55. בוליביה רצתה נקודה ראשונה ובדקה ה-60 ארסה הרים כדור קרן ומרסלו מורנו נגח פנימה והשווה, אבל נגיעת יד ברחבה וסיוע מה-VAR סידרו פנדל לאקוודור בדקה ה-88 בלה פאס, אותו בעט קרלוס גרואסו פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully