וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 35 שנה: נבחרת אנגליה הצליחה לנצח את אירלנד

מגווייר, סאנצ'ו וקלברט לואין כבשו ב-0:3 במשחק הידידות בוומבלי, אחרי שמונה ניסיונות כושלים מול השכנה. בלינגהאם בן ה-17 ערך בכורה

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

אחרי שמונה ניסיונות כושלים ולראשונה מאז מרץ 1985, נבחרת אנגליה הצליחה לנצח הערב (חמישי) את השכנה אירלנד 0:3 במשחק ידידות שנערך ללא קהל באצטדיון וומבלי. האירים, שלא יהיו ביורו בקיץ הבא, המשיכו את התקופה הרעה שלהם עם משחק שביעי ללא ניצחון, בעוד נבחרת שלושת האריות התאוששה מההפסד הביתי 1:0 לדנמרק בחודש שעבר בליגת האומות.

ג'וד בלינגהאם שחקן נבחרת אנגליה נכנס להופעת בכורה במקום מייסון מאונט. רויטרס
דקות ראשונות לקראת רבות בעתיד. ג'וד בלינגהאם/רויטרס

ניק פופ פתח בין הקורות ודין הנדרסון החליף אותו במחצית ושמר גם הוא על רשת נקייה בבכורה שלו, אם כי ג'ורדן פיקפורד צפוי לחזור לשער במשחק מול בלגיה בליגת האומות. הבלם הארי מגווייר שימש כקפטן ובדקה ה-18 גם כסקורר, כשנגח פנימה את הכדור החופשי שהגביה הארי ווינקס וחגג את שערו השני במדים הלאומיים. 13 דקות לאחר מכן, ג'ק גריליש מסר שמאלה לג'יידון סאנצ'ו, שהעביר לרגל ימין ובעט כדור שטוח וחד אל הרשת.

הארי מגווייר שחקן נבחרת אנגליה כובש בנגיחה מול נבחרת אירלנד. רויטרס
שער שני במדי הנבחרת. הארי מגווייר כובש בנגיחה/רויטרס

דומיניק קלברט-לואין הצטרף גם הוא לחגיגה בדקה ה-55 עם פנדל מדויק ושער שני בנבחרת אחרי עבירה ברחבה של סיירוס כריסטי. הרגע הגדול של ג'וד בלינגהאם הגיע בדקה ה-73, כשהקשר בן ה-17 מבורוסיה דורטמונד שהוקפץ מהנבחרת הצעירה בגלל הפציעות בנבחרת הבוגרת, נכנס במקום מייסון מאונט להופעת הבכורה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully