וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: דאגה מההתנהלות של מייסון גרינווד

השדים האדומים הכחישו שהיה עימות בין החלוץ לפרננדש וטוענים שגרינווד לא ישן מספיק. כשברקע עוד מספר פרשות, הלחץ גובר

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

דאגה במנצ'סטר יונייטד מהגישה של מייסון גרינווד. החלוץ לא שותף ב-1:3 מול אברטון בשבת כשהשדים האדומים טוענים שמדובר במחלה. עם זאת, באנגליה טוענים שהחלוץ הציג הופעה חלשה מאוד באימון המסכם ביום שישי. בקבוצה הכחישו שגרינווד היה מעורב בתקרית עם ברונו פרננדש, במהלכה השניים החליפו קללות אחרי שהחלוץ לא רדף אחרי שחקן להגנה.

במנצ'סטר יונייטד מודאגים מאוד מסגנון החיים של גרינווד ובעיקר מכמות שעות השינה שלו והעובדה שהוא לא נח מספיק כדי לשחק ברמה הגבוהה ביותר. בחודש שעבר דיברו עם החלוץ האנגלי הצעיר במועדון לגבי האיחורים שלו ובספטמבר הוא נזרק מנבחרת אנגליה בצורה מביכה לפני ההופעה הראשונה שלו במדים הלאומיים כיוון שהוא ופיל פודן הזמינו נשים למלון הנבחרת באיסלנד. יונייטד הוציאה אז הודעה, בה כתבה שהיא "מאוכזבת".

מייסון גרינווד שחקן מנצ'סטר יונייטד. Clive Brunskill, GettyImages
מתעסק בשטויות. גרינווד/GettyImages, Clive Brunskill

בעוד פודן זומן שוב לנבחרת, גרינווד נותר מחוץ לסגל אחרי שיחות ודיונים בין מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר למאמן הנבחרת גארת' סאות'גייט. המאמן הנורבגי רוצה שגרינווד, שפתח העונה ארבע פעמים בהרכב ועדיין לא השלים 90 דקות, יתאמן במתחם האימונים של הקבוצה. ביונייטד מרגישים שגרינווד, שצולם שואף גז מזגנים בספטמבר, צריך להתרכז בהתפתחות שלו כשחקן.

מי שהתייחס למצבו של גרינווד הוא שחקן קריסטל פאלאס אנדרוס טאונסנד, שאמר: "קשה לעבור את זה שממליכים אותך ואז מרסקים אותך בתקשורת. הוא צריך ששחקנים עם ניסיון יעזרו לו. הוא צריך שהמאמן שלו יעזור לו, שהמשפחה והחברים שלו יעזרו לו. הוא גם צריך פסיכולוג ספורט, מישהו שדיבר עם שחקנים כמוהו ויודע מה קורה לשחקנים כאלה. נראה שהוא קצת התבלבל. כן, הוא עשה טעויות, אבל הוא צעיר ועדיין לומד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully