וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הודיעה: ג'ו גומז נותח, יחמיץ את מרבית העונה שנותרה

אחרי וירג'יל ואן דייק, איבדה האלופה גם את הבלם המוביל השני שלה. ב"סקיי" נטען: "הוא אופטימי שיוכל להתאושש עד היורו בקיץ הבא"

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

ליברפול הודיעה היום (חמישי) שג'ו גומז עבר ניתוח בברכו ויתחיל בהליך שיקום ש"יגרע אותו מחלקים גדולים של עונת 2020/21". "הניתוח נועד כדי לתקן את הנזק בגיד והוכתר בהצלחה", נכתב באתר הרשמי של המועדון, "לא נמצא נזק לרצועות בברך".

הבלם נפצע אמש באימון נבחרת אנגליה והחששות של האדומים היו גדולים - כל כך גדולים, שהיום דווח ב"סקיי ספורט" שליברפול נשמה לרווחה כשהתבשרה שגומז ככל הנראה לא סיים את העונה.

"אחרי שנבדק על ידי רופאים ביום רביעי, גומז שאב קצת תקווה כשהתבשר שהעונה שלו לא נגמרה", נכתב. "החדשות הללו גורמות לו להאמין שאולי יוכל לשחק עם נבחרת אנגליה ביורו הבא. ליברפו מקווה שיוכל לשוב לשחק לקראת סיום העונה, ובכל זאת, מדובר בחדשות קשות מאוד ליורגן קלופ שכבר איבד את וירג'יל ואן דייק".

ג'ו גומז שחקן ליברפול. רויטרס
נתראה בעונה הבאה? ג'ו גומז/רויטרס

שחקן העבר ופרשן "סקיי" בהווה ג'יימי רדנאפ נדרש לפציעה ואמר: "כואב לי מאוד על ג'ו גומז אם זו פציעה קשה, הוא בחור צעיר שכבר סבל בעבר מפגיעות ברך וחזר נהדר. אין ספק שזה הולך לשנות דברים בליברפול. היה קשה בלי ואן דייק, אבל בלי ואן דייק וגומז יהיה אפילו קשה יותר".

כשנשאל מה האלופה צריכה לעשות כעת, השיב רדנאפ: "אתה לא רוצה להביא מישהו ב-40-50 מיליון ליש"ט, כי אולי מישהו משני הבלמים יוכל לחזור מהר מהצפוי. אבל אם גומז באמת פצוע, חייבים לצאת לשוק ולהביא בלם בינואר, כמה שיותר מהר, אפילו בהשאלה. לא יהיה קל להביא שחקנים. כולם יודעים שאתה נואש והמחירים הולכים להיות עצומים".

שחקן העבר ג'ון אולדריג' דווקא חושב שלליברפול יש פתרונות בתוך הסגל: "פאביניו יכול לשחק כבלם, גם ג'ורדן הנדרסון וג'ורג'יניו ויינאלדום. הצעירים היו מצוינים, אבל האם זה יספיק לטווח הארוך? לא בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully