וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס תוקף: "אנחנו השחקנים בובות של פיפ"א ואופ"א"

קשר נבחרת גרמניה וריאל מדריד בביקורת חריפה על מקבלי ההחלטות. דיווח: יונייטד תתחרה על הולאנד, קמאבינגה ואופמקנו

תקציר ה-3:4 של באייר לברקוזן על בורוסיה מנשנגלדבאך/ספורט1

הנבחרות השונות ממשיכות לשחק - בין אם בליגת האומות או בסדרה של משחקי ידידות - וגם מגפה עולמית לא שינתה זאת. חלק מהשחקנים כבר הביעו בימים האחרונים ביקורת גדולה על מקבלי ההחלטות, ומי שהצטרף אליהם היום (רביעי) הוא טוני קרוס.

"אנחנו בובות של פיפ"א ואופ"א", אמר קשר ריאל מדריד ונבחרת גרמניה. "אנחנו לא מחליטים שום דבר כשחקנים, למרבה הצער. אם היה ארגון שחקנים, לא היינו משחקים בליגת האומות או מקיימים סופרקאפ ספרדי בערב הסעודית".

עיקר הביקורת של קרוס הופנתה אל עבר שני מפעלים חדשים יחסית - ליגת האומות וגביע העולם למועדונים שנועדו, לדבריו, אך ורק ממניעים כלכליים: "המפעלים הללו מנסים לסחוט כל כסף אפשרי, והם גם סוחטים את השחקנים מבחינה פיזית. לדעתי צריך היה להשאיר את המצב הקודם".

הקשר הוותיק הודה שהוא רואה את ההיגיון של פיפ"א ואופ"א במפעלים הנ"ל, ובכל זאת לא הסכים עם המצב הקיים: "מבחינה ספורטיבית זה מעניין, כי יכולים להיות משחקים בין נבחרות חזקות. אבל הפער בין המועדונים הגדולים והקטנים יגדל עוד יותר. לא תמיד הכל חייב להיות מהר יותר, גדול יותר ועם יותר כסף".

בריאיון שהעניק לאחד הפודקאסטים בגרמניה, התייחס קרוס גם לחגיגות השערים של השחקנים השונים בעולם - בפרט אנטואן גריזמן ופייר אמריק אובמיאנג: "הריקודים המתוכננים הללו מטופשים בעיני. זה הורג אותי. אני חוגג בצורה מאופקת, זה לא אומר שאני פחות שמח. אני שמח מאוד בפנים, וקצת שמח מבחוץ".

שחקן ריאל מדריד טוני קרוס מול שחקן ריאל סוסיאדד איגור זובלדיה. GettyImages
מניעים כלכליים בלבד. קרוס/GettyImages

ובקבוצתו של קרוס כבר חושבים על העתיד. לפי "אס", לצד קיליאן אמבפה, שני השחקנים הנוספים עליהם ריאל מדריד הם ארלינג הולאנד ואדוארדו קמאבינגה. החדשות הרעות? מנצ'סטר יונייטד לוטשת עיניים גם כן ומהווה "איום רציני, גם מבחינה כלכלית". סוכנו של הולנד מינו ראיולה אמנם מחזיק במערכת יחסים טובה עם פלורנטינו פרס, אולם חלוץ בורוסיה דורטמונד הביע בעבר את חיבתו הגדולה לאולה גונאר סולשיאר, שהעלה אותו לקבוצה הבוגרת במולדה.

השדים האדומים אף צפויים להילחם עם הבלאנקוס על בלם ר.ב. לייפציג, דאיו אופמקנו. לפי "אס", יונייטד עשויה לגשש פעם נוספת גם אצל רפאל וראן, לאחר שכבר פנתה בעבר גם אליו וגם לסרחיו ראמוס.

  • עוד באותו נושא:
  • טוני קרוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully