וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל תתבע מהנורבגים פיצוי בגובה של 100 אלף יורו

11.11.2020 / 14:21

בהתאחדות הופתעו מביטול משחק הידידות פחות משש שעות לפני שריקת הפתיחה. הדרישה לפיצוי היא בעבור הוצאות הנסיעה והשהות באוסלו ואופ"א קיבלה פנייה להתערב. בינתיים דאבור כבר המריא בחזרה לגרמניה ורוטשנטיינר יעביר אימון במשחק המשחק

נבחרת ישראל נוחתת בנורבגיה לקראת משחק הידידות/ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות לכדורגל של ישראל מתכננת לתבוע את ההתאחדות הנורבגית בסכום של כ-100 אלף יורו בעקבות ביטול משחק הידידות שתוכנן להתקיים הערב (רביעי) באוסלו. מדובר בהחזר הוצאות על עלויות הנסיעה והשהות במדינה הסקנדינבית ובהתאחדות גם פנו לאופ"א בבקשה שתתערב בנושא.

הודעת הביטול הגיעה פחות משש שעות לפני שריקת הפתיחה של המשחק והיא הפתיעה את ראשי ההתאחדות הישראלית, כמו גם את השחקנים ואנשי הצוות. אתמול התקבלו כל האישורים הסופיים לכך שהמשחק יתקיים כמתוכנן והבוקר אפילו התקבל אישור עבור ביברס נאתכו להשתתף במשחק, למרות שאתמול הוא נדרש להיכנס לבידוד אחרי ששהה לצד מונס דאבור.

המאמן וילי רוטנשטיינר עם שחקני נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אימון במשחק משחק. שחקני נבחרת ישראל באוסלו/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

במקום המשחק, נבחרת ישראל תערוך אימון ותתחיל להתכונן למשחק החוץ בצ'כיה ביום ראשון, במסגרת ליגת האומות. דאבור שנמצא חיובי לקורונה - מה שהלחיץ את משרד הבריאות המקומי והביא להמלצה לבטל את המשחק - כבר המריא מנורבגיה לגרמניה, אחרי שהופנהיים שלחה מטוס פרטי שיחזיר אותו לביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully