וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ישראלי שלישי ב-UFC: נתן לוי הלוהט שוב ניצח, בדרך לארגון הגדול מכולם

הישג עצום ללוחם ה-MMA הישראלי, שניצח יריב עיקש בחניקה מרשימה, בדרך לליגה של הגדולים. לוי העלה את מאזנו ל-0:6, עדיין לא ברור מתי ונגד מי ייערך קרב הבכורה שלו ב-UFC

לוחם ה-MMA הישראלי נתן לוי מנצח את בן לוגו/צילום מסך

הישג עצום ללוחם ה-MMA הישראלי, נתן לוי, שהשיג הלילה (בין שלישי לרביעי) חוזה בארגון הקרבות הגדול מכולם - UFC, אחרי שניצח את שאהין סנטנה האמריקאי בתכנית המועמדים של נשיא הארגון דיינה ווייט, והעלה את מאזנו ל-0:6 בקריירה. המשמעות היא שלוי בן ה-28 יהיה הישראלי השלישי בארגון הלחימה הגדול בכל הזמנים אחרי נועד להט, שערך את הקרב האחרון שלו בארגון אי שם ב-2016, ומוטי הורנשטיין, שהיה חלק מה-UFC באמצע שנות ה-90.

לוי ניצח את יריבו האמריקאי שהגיע לקרב עם מאזן מרשים של 0:6 בסיבוב השלישי, בעזרת חניקת משולש יד, ועוד במצב של מאונט, אחרי ששלט גם בשני הסיבובים הראשונים. יריבו סירב להיכנע, איבד את הכרתו ולא הותיר לשופט סיכוי אלא לעצור את הקרב ולהעניק ללוי את הניצחון.

נתן לוי לוחם MMA ישראלי. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
יש חוזה. ההודעה של ה-UFC על לוי/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בעקבות זאת, נשיא ה-UFC, ווייט, הכריז בתום התכנית הפופולרית שלו שלוי זכה בחוזה ל-UFC, כשעדיין לא ברור נגד מי יילחם בקרב הבכורה שלו בארגון היוקרתי.

לוי קיבל על עצמו את הקרב בהתראה קצרה מאוד, של יומיים בלבד, אחרי שהלוחם שהיה אמור לקחת חלק בקרב נאלץ שלא לקחת בו חלק. אם זה לא מספיק, הוא התמודד בקטגוריית משקל גבוהה יותר מזו שאליה הוא רגיל (72 קילוגרם לעומת 65), אך גם זה לא מנע ממנו לרשום את הניצחון השישי בקריירה מתוך שישה קרבות.

  • עוד באותו נושא:
  • mma
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully