וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רצה לשבור את ידו של גייצ'י בפני הוריו": הצד האנושי של חביב נורמגומדוב

דניאל קורמייר חברו של הלוחם האגדי חשף: "הוא אמר לי שהוא ריחם עליו בגלל שהוריו היו ביציע, במקום זה הוא 'שלח אותו לישון' בסיבוב השני"

חביב נורמגומדוב הדהים את עולם ה-UFC אחרי שמיד לאחר הניצחון על ג'סטין גייצ'י הוא הודיע על פרישה בעקבות מות אביו הנערץ ביולי האחרון. הלוחם האגדי פרש עם מאזן מושלם של 0:29. חביב לא ריחם בעבר על יריבים קשוחים כמו קונור מקגרגור ואחרים, אבל דניאל קורמייר חברו הטוב ושותפו לשעבר, חשף את הצד האנושי שלו לאחר הקרב.

לוחם ה-MMA חביב נורמגומדוב. רויטרס
הראה את הצד האנושי שלו. חביב/רויטרס

קורמייר טען שחביב אמר לו לאחר הקרב שהוא ריחם על גייצ'י ולא שבר את ידו בגלל העובדה שההורים שלו קרולינה וג'ון היו ביציע. מוקדם יותר בקרב, אחרי שחביב ריתק את יריבו הקשוח למזרן, היתה לו אפשרות להכניע את יריבו עם בריח קטלני ליד, אבל חביב הסתפק בחניקה בסיבוב השני.

"הוא אמר לי שהוא ראה את ג'סטין מתראיין ואומר שהוא לעולם לא ייכנע", סיפר קורמייר, "אז כשהוא הצליח לרתק את גייצ'י הוא ידע שהוא לא ייכנע ולא רצה לשבור לו את היד בפני ההורים שלו. לכן הוא עבר לחניקה וסוג של שלח אותו לישון. זה בדיוק מה שהוא אמר לי, מטורף נכון?".

כזכור, חביב ניצח בתוך זמן קצר, אחרי שחנק את גייצ'י האמריקאי וגרם לו להיכנע. "תודה ג'סטין, אני יודע שאתה גדול", אמר נורמגומדוב, "אני יודע שאתה תדאג לאנשים שלך. תישאר קרוב להורייך כי אתה לעולם לא יכול לדעת מה יקרה מחר. הגשמתי את חלומו של אבי. ג'סטין וקונור (מקגרגור) יילחמו בינואר - אני חנקתי את שניהם - עכשיו זה לא מעניין אותי יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully