וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניצחון לאביב גוזלי בקרב המקדים של בלאטור 249

עדי כפיר

16.10.2020 / 16:12

MMA: הלוחם הישראלי השיג ניצחון חמישי בקריירה המקצוענית, כשניצח את האמריקני לוגאן ניל בקרבות המקדימים של האירוע: "רוצה לומר תודה לאבא שלי, שלראשונה לא היה איתי בהכנות לקרב"

לוחם ה-MMA אביב גוזלי השיג אמש (חמישי) את ניצחונו המקצועני החמישי בקריירה, כשניצח את האמריקני לוגאן ניל בקרבות המקדימים של אירוע 'בלאטור 249'. בקרב המרכזי הלוחמת הברזילאית הפופולרית כריס סייבורג הגנה על אליפות בלאטור במשקל נוצה כשניצחה את ארלין בלנקאו.

הישראלי, שמחזיק בשיא זמן ההכנעות בבלאטור (11 שניות) ולקח את הקרב בהתראה של 8 ימים, שמר על מאזן מושלם (0:5) כשכל הקרבות שלו הסתיימו בהכנעה ונערכו תחת קורת הגג של בלאטור - ארגון ה-MMA השני בגודלו בעולם.

כשבוע לאחר שאביו, חיים גוזלי זכה באליפות במשקל בינוני של ארגון RFP האוקראיני, היורש השתלט על הקרב במהרה בסיבוב הראשון שלקח את יריבו לקרקע בטייקדאון מרשים. משם, גוזלי הצעיר (19) ניסה לבצע מספר בריחים על ניל, עד שהצליח לנעול את 'הקימורה' וגרם ליריב האמריקאי בן ה-27 (2:0) להיכנע.

לאחר הקרב גוזלי אמר: "אני רוצה לומר תודה לאבא שלי, שזו הייתה הפעם הראשונה שהוא לא נמצא איתי בהכנות לקרב, לצוות האימון החדש שלי על ההכנה המושלמת לקרב, ולמשפחה שלי כאן בניו יורק שעזרה לי להתאקלם במהרה. הניצחון הזה הוכיח שאני הגראפלר הכי טוב היום בבלאטור".

בנוסף, אלופת בלאטור במשקל נוצה ולשעבר אלופת UFC במשקל נוצה, כריס סייבורג (2:23), הצליחה להגן על התואר בקרב השני שלה בארגון. הברזילאית ניצחה את ארלין בלנקאו (8:13) בהכנעה בסיבוב השני עם חניקה אחורית.

*תוכלו לצפות בכל אירועי בלאטור בשידורים ישירים רק בערוץ אגו טוטאל (אפיק 62 בהוט או 66 ביס).

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully