וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: עושים כבוד לאנדרסון סילבה

עדי כפיר

4.11.2020 / 21:41

ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מפודקאסט ה-MMA "טייקדאון" סיכמו בפרק האחרון את הקרב האחרון והקריירה האדירה של לוחם ה-UFC, וגם התכוננו לקרב הבכורה של קורי אנדרסון בבלאטור

ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מפודקאסט ה-MMA "טייקדאון" סיכמו בפרק האחרון את הקרב האחרון והקריירה האדירה של לוחם ה-UFC אנדרסון סילבה, וגם התכוננו לקרב הבכורה של קורי אנדרסון בבלאטור מול מלווין מאנהוף באירוע בלאטור 251 שיועבר בשידור ישיר בלילה בין חמישי לשישי באגו טוטאל (אפיק 62 בהוט או 66 ביס).

סצ'קובסקי חלק כבוד לסילבה כשאמר: "סילבה ברוב שלבי הקריירה הפסיד רק ללוחמים שכיבדו אותו בזירה, שנזהרו ממנו בקטע של 'היי זה אנדרסון סילבה הוא יכול לתת לי מכה מפתיעה שתגמור אותי'. צריך לזכור שהפיוד שלו מול צ'ייל סונן שם את ה-UFC בכל אתרי הספורט בגדולים בעולם, ובעצם היה התקדים למה שקונור עשה כמה שנים מאוחר יותר".

פריינטה הוסיף והחמיא לברזילאי הוותיק: "אני חושב שסילבה הקדים את זמנו. קודם כל, זה התבטא ברמת הסטרייקינג שהוא הביא לעולם ה-MMA, לא היו סטרייקרים ברמה כזו בענף בזמנו. גם השילוב של עם הורדה לקרקע, היו לו שם המון הפתעות. וזה מעיד על הגדולה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully