וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורבגיה - ישראל: נאתכו לא ישחק, ייני משוכנע ש"עדיף לוותר על משחקים כאלה"

10.11.2020 / 19:08

הרשויות בנורבגיה דרשו שהקפטן ייכנס לבידוד לפני המשחק ברביעי (19:00, ספורט 5) אחרי ששהה לצד דאבור שנמצא חיובי לנגיף. ייני הצטרף לביקורות והוסיף: "טובים ממני לא עצרו את הולאנד". ניצן, דגני, לביא ו-וייסמן צפויים לפתוח. אוסמה חלאיילה זומן לסגל

נבחרת ישראל נוחתת בנורבגיה לקראת משחק הידידות/ההתאחדות לכדורגל

נבחרות נורבגיה וישראל יעלו מחר (רביעי, 19:00, ספורט 5) לכר הדשא באצטדיון אולבאל באוסלו למשחק ידידות. הנורבגים והישראלים קיוו להיפגש ביום חמישי למשחק ממנו תצא העולה ליורו 2020, אבל הן הפסידו בחצאי הגמר לפני כחודש ומיד סיכמו על משחק אימון.

ביברס נאתכו, שנכח ליד מונס דאבור שנמצא חיובי לקורונה, נכנס לבידוד כאמצעי זהירות בלבד ולבקשת הרשויות בנורבגיה. נאתכו יצא שלילי בבדיקת הקורונה ומרגיש מצוין, אבל לא ישחק מחר. ההתאחדות פועלת מול אופ"א במטרה להבטיח את יציאתו עם הנבחרת למשחק נגד צ'כיה. מי שאמורים לשחק במרכז המגרש עם נטע לביא ודור פרץ, בעוד את מקומו של דאבור יתפוס שון וייסמן. חאתם עבד אלחמיד סובל מכאבים בברכו ועלול להיעדר מהסגל ולכן אוראל דגני צפוי לפתוח במקומו. אוסמה חלאיילה מבני סכנין הוזמן בעצמו ויגיע ישירות לצ'כיה לקראת המשחק בליגת האומות.

שרן ייני אמר: "המשחק הזה טוב לנבחרת, אנחנו יכולים להתכונן מול נבחרת מצוינת עם שחקנים מהטופ העולמי כדי ליצור כימיה. עדיף לוותר על משחקים כשאפשר כדי לשמור על הבריאות של כולם בתקופה הזו". ייני נשאל כמובן גם על ארלינג הולאנד ואמר: "טובים ממני לא הצליחו להתמודד איתו. נעשה את המיטב שלנו, נצפה בפעולות אישיות שלו, ננסה למצוא פתרונות תוך כדי המשחק. נבין איך להשיג את המיקום הטוב ביותר כשהוא ברחבה".

מאמן ישראל וילי רוטנשטיינר: "זה מצב קשה, הווירוס הנורא הזה בכל העולם ולכולם יש בעיות. אנחנו מנסים לעשות כל מה שאנחנו יכולים, אבל ברור שזה פגע בנו. מונס נדבק בהופנהיים וזה מעציב אותי. אנחנו רוצים להשתמש במשחק נגד נורבגיה, שהיא נבחרת מצוינת, לשני המשחקים האחרונים שלנו בליגת האומות וגם חשוב שנשחק ביחד".

הרכב משוער: איתמר ניצן, אלי דסה, שרן ייני, ניר ביטון, אוראל דגני, טאלב טואטחה, נטע לביא, דור פרץ, יונתן כהן, שון וייסמן, ערן זהבי.

ערן זהבי, שחקן נבחרת ישראל. האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
זהבי והחברים מתכוננים למשימה/אתר רשמי, האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל
איתמר ניצן, נבחרת ישראל. האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יפתח בין הקורות? ניצן/אתר רשמי, האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל

בנורבגיה נשמעת בימים האחרונים ביקורת חריפה על ארגון משחק ידידות בזמן מגיפת הקורונה ובההתאחדות דחו מכל וכל את הטענות על כך שהסיבה היא כלכלית בלבד: כדי לעמוד במכסת המשחקים על פי דרישת הגוף המשדר.

בסגל שזימן המאמן לארס לאגרבק לפני כמה ימים, התבצעו לא מעט שינויים כפויים בגלל פציעות - בעיקר בחלק האחורי. סטיאן גרגרסן שזומן בפעם הראשונה, נפצע והצטרף לבירגר מלינג, מתיאס נורמן ויונאס סוונסון שבעצמם עזבו את הסגל בזה אחר זה. לאגרבק זימן כמה שחקנים חסרי ניסיון במקומם. כריסטופר אייר ופרדריק מידסיו לא התאמנו היום והם בספק להתמודדות.

הרכב משוער: אנדרה האנסן, עומאר אלעבדלאווי, סטפן סטרנדברג, לאו אוסטיגור, הייתם אלאסמי, סנדר ברגה, פטריק ברג, מרטין אודגור, ינס פטר האוגה, אלכסנדר סורלות, ארלינג הולאנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully